Cupcakes spørgsmål....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Mira0911

Dot D skriver:

Jeg synes helt klart, at pastafarve er det bedste. De farver bedst, og frugtfarve gør det meget "vådt"

Jeg har pastafarver tilbage fra 2009/10 som jeg købte dengang jeg skulle prøve at lave kager... 

Nogle af dem har været åbne og nogle er ikke åbne og de har bare stået siden... Men udløber 14/09-2012 - Kan jeg godt bruge det stadig når nogle af dem har været åben? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Dot D

Mira0911 skriver:

Jeg har pastafarver tilbage fra 2009/10 som jeg købte dengang jeg skulle prøve at lave kager... 

Nogle af dem har været åbne og nogle er ikke åbne og de har bare stået siden... Men udløber 14/09-2012 - Kan jeg godt bruge det stadig når nogle af dem har været åben? 

Det tror jeg sagtens, du kan... Hvis de ser "almindelige" ud nede i, så ville jeg prøve...

Anmeld

28. februar 2012

twinboys

Dot D skriver:

Og det var såååååå hyggeligt

Anmeld

28. februar 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Det tror jeg sagtens, du kan... Hvis de ser "almindelige" ud nede i, så ville jeg prøve...

Holder du kagekurser?

Jeg vil så gerne blive bedre til at lave blomster

Anmeld

28. februar 2012

Maja_4000

Dot D skriver:

Jeg laver selv mit pynt, enten med forskellige udstikkere, silikoneforme eller jeg modellere noget

Jeg har brugt feks chokoladesmørcreme, vanillesmørcreme, lakridssmørcreme og og og og  til at putte ovenpå, der er jo masser af muligheder

De fleste cremer, der kan bruges til at smøre kager op med kan bruges, og feks de chokolademousser til at putte indeni kager, de kan også bruges.

Det der er vigtigst er at opbevare de pyntede muffins på køl, indtil de skal spises

Hvordan opbevarer du de pyntede cupcakes ? Jeg synes mine bliver tørre og underlige hvis de kommer på køl 

Anmeld

28. februar 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Holder du kagekurser?

Jeg vil så gerne blive bedre til at lave blomster

Har det i mine planer.... Hvor er du fra???

Anmeld

28. februar 2012

Dot D

Maja_4000 skriver:

Hvordan opbevarer du de pyntede cupcakes ? Jeg synes mine bliver tørre og underlige hvis de kommer på køl 

Hvis jeg bruger noget ovenpå med bloksmør, så stiller jeg dem bare køligt, med alt andet, så sætter jeg dem på køl... De plejer ikke at blive tørre Måske du skal prøve en mere "våd og svampet" opskrift Jeg ved jo ikke, hvilken du bruger

Anmeld

29. februar 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Har det i mine planer.... Hvor er du fra???

Ude i en by der hedder skader ca 15 min fra randers sø

Anmeld

29. februar 2012

Dot D

Hailiesmom11 skriver:

Ude i en by der hedder skader ca 15 min fra randers sø

Det er jo ikke langt væk... Måske vi kan finde på noget, når jeg har mere tid

Anmeld

29. februar 2012

Hailiesmom11

Dot D skriver:

Det er jo ikke langt væk... Måske vi kan finde på noget, når jeg har mere tid

Åh det ville bare være super duper dejligt..

Jeg vil så gerne blive bedre, jeg skal starte på skole til august og læse til bager (kunne ikke blive konditor endnu pga af det er på sjælland)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.