panik midt i det hele :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

AMtrier

Hej alle sammen :-)

Jeg har nogle frustrationer som jeg bare må ud med !
Min mand og jeg skal igangsætning med første forsøg med icsi medlemskort protokol. Så jeg meldte mig på klinikken for noget tid siden og sagde jeg forventer mens omkring den 21. Februar. Idag er det den 27. Og tante rød har endnu ikke meldt sin ankomst! Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg er ikke gravid har testet :s

Nogle gode råd eller nogle som har oplevet samme? Jeg er helt på bar bund her. Og meget frustreret. Skal jo bruge den mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

ønskebørn74

AMtrier skriver:

Min mand og jeg skal igangsætning med første forsøg med icsi medlemskort protokol. Så jeg meldte mig på klinikken for noget tid siden og sagde jeg forventer mens omkring den 21. Februar. Idag er det den 27. Og tante rød har endnu ikke meldt sin ankomst! Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, jeg er ikke gravid har testet :s

Nogle gode råd eller nogle som har oplevet samme? Jeg er helt på bar bund her. Og meget frustreret. Skal jo bruge den mens

Ring til klinikken, de kan tjekke om den er på vej og give medicin for at få gang i det...

Anmeld

27. februar 2012

AMtrier

Ps har kun låne mobil så kan se den skriver nogle forkerte ord for mig :s håber det går :b

Anmeld

27. februar 2012

AnneP

AMtrier skriver:

Ville evt ringe til klinikken, måske skal du have hjælp til at få mens!

der er forskelligemåder (p-piller, et prik i rumpen, provera og der er sikkert flere)

Så de kan nok hjælpe dig!

Anmeld

27. februar 2012

AMtrier

ønskebarn74 skriver:

Ring til klinikken, de kan tjekke om den er på vej og give medicin for at få gang i det...

tusind tak det vil jeg prøve så.

håber bare ikke at det ødelægger det hele at den er SÅ sent på den :/

Anmeld

27. februar 2012

AMtrier

AnneP skriver:

Ville evt ringe til klinikken, måske skal du have hjælp til at få mens!

der er forskelligemåder (p-piller, et prik i rumpen, provera og der er sikkert flere)

Så de kan nok hjælpe dig!

tak for hjælpen

har du prøvet det før ? og i så fald hvad gjorde de der? og udskød det behandlingen ?

Anmeld

27. februar 2012

AnneP

AMtrier skriver:

tak for hjælpen

har du prøvet det før ? og i så fald hvad gjorde de der? og udskød det behandlingen ?

ja jeg fik et prik i rumpen! og så kom mens efter 2 dage!

ellers bliver jeg startet med provera (kan ikke tåle P-piller) -da jeg ikke har en "fast"cyklus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.