Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger..
jeg har en søn på 10 mdr, han får stadig to flasker om dagen.
hvornår må man gå fra modermælkserastatning over på sødmælk??
spørg herinde da jeg ikke kan få fat i min sundhedsplejske..
knus jeanne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeanne-skat skriver: hej piger.. jeg har en søn på 10 mdr, han får stadig to flasker om dagen. hvornår må man gå fra modermælkserastatning over på sødmælk?? spørg herinde da jeg ikke kan få fat i min sundhedsplejske.. knus jeanne
Da min datter var 10 mrd. begyndte hun at få sødmælk i vuggestuen - hun fik ikke på det tidspunkt MME mere
slet ingen der kan svare
Mmh, min søn begyndte ved 6-7 syv måneders alderen tror jeg, og da han started i vuggestue da han var 8½ måned og der får de mælk. Nu får han kun letmælk da han ikke kan tåle sødmælk.
jeanne-skat skriver: slet ingen der kan svare
Altså jeg stoppede med mme da min pige var 8 mdr, og gav hende så sødmælk i hendes godnat flaske så ville mene du sagtens kunne
Denisep skriver: Altså jeg stoppede med mme da min pige var 8 mdr, og gav hende så sødmælk i hendes godnat flaske så ville mene du sagtens kunne
tak for dit svar.. kæreste mente bare han skulle have mme til han var et år men det var jeg ikke helt sikker på
MortilCilas skriver: Mmh, min søn begyndte ved 6-7 syv måneders alderen tror jeg, og da han started i vuggestue da han var 8½ måned og der får de mælk. Nu får han kun letmælk da han ikke kan tåle sødmælk.
okay tak
jeanne-skat skriver: okay tak
Så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128