Kan vi godt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

GitteC78

Jeg er sikker på at man nemt kan holde et bryllup til få penge. Selv lave det meste af maden, købe drikkevarer og is på tilbud.

Vi holdt bryllup for den nærmeste familie i maj sidste år, vi var dog kun den nærmeste familie, så vi brugte flest penge på maden. Men da vi også sidste år holdt barnedåb, lavede vi alt maden selv, og købte drikkevarer og is på tilbud.

Igennem foto-paa-laerred.dk fik jeg lavet takkekort, men hun laver også invitationer. Jeg mener hun laver det for 30-40 kr. så sender hun en fil, så man selv kan fremkalde invitationerne i en fotobutik. Invitationerne bliver som et alm. billede. Smart og billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

norenberg

Hailiesmom11 skriver:

Vi regner med 37 (med os selv) pers inkl 14 børn

og kage kan jeg selv lave og kan få masser af hjælp til maden

syntes ikke man kan servere pindemadder til et bryllup, men til de penge kan man altså også lave meget mad selv....evt buffe....til vores børns dåb har vi hver gang fået buffe eller 3 retter mad hvor jeg har lavet det selv og det har kostet max 4500 kr med drikkevarene...

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

Vi holdte en dejlig havefest for lige omkring 10000 kr. Vi var knap 100 gæster Så det kan man sagtens.

Vi havde grill og salatbord. Gæsterne bagte brød og kager til os. Det var smadder hyggeligt. SUPER dejlig fest.

Så man kan vel sagtens holde en fest for 6000 kr. Det er at skabe rammerne, så kommer festen af sig selv

Anmeld

28. februar 2012

foto på lærred

GitteC78 skriver:

Igennem foto-paa-laerred.dk fik jeg lavet takkekort, men hun laver også invitationer. Jeg mener hun laver det for 30-40 kr. så sender hun en fil, så man selv kan fremkalde invitationerne i en fotobutik. Invitationerne bliver som et alm. billede. Smart og billigt

Yeps 30 kr.

Mvh

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

28. februar 2012

FamilenStorm

Hailiesmom11 skriver:

blive gift på rådhuset i brudekjole og holde en lille fest for 6000 kr?

Vi regner med at skulle giftes til sommer og vi har kæmpe have..

Skal man servere mad eller kan man nøjes med pindemadder og kage?

Vi har ikke det vilde af penge men vil gerne giftes i år og kjolen kan jeg klarer til under 1000 kr

Vi var inviteret til havefest/ sammenskudsgilde hvor det så viste sig at være bryllup..

Så sådan kan man også gøre :-)

Anmeld

28. februar 2012

henh01

I bund og grund handler det jo om ens prioriteringer. Altså hvis man vil have en fotograf til at tage billeder koster det jo lidt ekstra, samt hvis man vil have noget kørsel fra kirken/rådhus til festen. Sådan er det hele vejen igennem. Man kan også vælge at holde en alm. fest (uden alt det eksklusive). Det kan være ligeså hyggeligt.

Vi skal holde min kærestes 30 års fødselsdag til sommer og har netop reserveret hende herindefra med pattegrisen. Dertil kommer der tilbehør, dessert, drikkevarer, bordpynt, invitationer og evt. kage til kaffen. Vi har 8000 kr at gøre godt med og jeg tror det bliver lidt stramt, da grisen og forsamlingshuset i sig selv udgør de 5000 kr. Drikkevarene bliver nok omkring 3000 kr (indkøbt i Tyskland) og så kommer resten ud over vores budget.. griner.. Det må vi finde et eller andet sted Vi inviterer til pattegris og bajer

Anmeld

28. februar 2012

Hailiesmom11

henh01 skriver:

I bund og grund handler det jo om ens prioriteringer. Altså hvis man vil have en fotograf til at tage billeder koster det jo lidt ekstra, samt hvis man vil have noget kørsel fra kirken/rådhus til festen. Sådan er det hele vejen igennem. Man kan også vælge at holde en alm. fest (uden alt det eksklusive). Det kan være ligeså hyggeligt.

Vi skal holde min kærestes 30 års fødselsdag til sommer og har netop reserveret hende herindefra med pattegrisen. Dertil kommer der tilbehør, dessert, drikkevarer, bordpynt, invitationer og evt. kage til kaffen. Vi har 8000 kr at gøre godt med og jeg tror det bliver lidt stramt, da grisen og forsamlingshuset i sig selv udgør de 5000 kr. Drikkevarene bliver nok omkring 3000 kr (indkøbt i Tyskland) og så kommer resten ud over vores budget.. griner.. Det må vi finde et eller andet sted Vi inviterer til pattegris og bajer

Vores familier er heldigvis meget nede på jorden begge sider, så jeg tror godt at vi ville kunne servere helstegt pattegris for den vi fik til barnedåb var virkelig lækker..

Og så bare selv lave en lækker forret og en lækker kage til dessert..

Vi regner med at det kan gøres for 7-8000 inkl alt (undtagen kjole)

Anmeld

28. februar 2012

Hailiesmom11

Zafir skriver:

Vi holdte en dejlig havefest for lige omkring 10000 kr. Vi var knap 100 gæster Så det kan man sagtens.

Vi havde grill og salatbord. Gæsterne bagte brød og kager til os. Det var smadder hyggeligt. SUPER dejlig fest.

Så man kan vel sagtens holde en fest for 6000 kr. Det er at skabe rammerne, så kommer festen af sig selv

Så skulle vi vist også kunne holde havefest for ca 40 mennesker for 8000

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

Hailiesmom11 skriver:

Så skulle vi vist også kunne holde havefest for ca 40 mennesker for 8000

No problemo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.