Knuder :/ jeg er bange :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

I rigtig mange år har jeg haft 2 knuder . En bag øret og en på halsen . Det er nok 8 år ..

Og nu har jeg fået en i nakken :/ blir bekymret og tænker om jeg er ved at have kræft :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

B&J

den i halsen og nakken kan sagten skyldes spændninger eller måske fedt knuder få dem tjekket ved lægen

Anmeld

27. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

I rigtig mange år har jeg haft 2 knuder . En bag øret og en på halsen . Det er nok 8 år ..

Og nu har jeg fået en i nakken :/ blir bekymret og tænker om jeg er ved at have kræft :/ 

Det har jeg også rigtig ofte (en bag øret og en på halsen). Sådan to små kugler nærmest.. Det er mine lymfeknuder der er lidt spøjse

Måske det er det samme hos dig, det er i hvert fald i de områder du beskriver, at lymfekirtlerne sidder

Hvis de er der konstant bør du nok få en læge til at kigge på det, eller det gør du uanset hvad, for at få afvide hvad det er..

Det er ikke altid at knuder er lig med kræft..

Håber på det bedste for dig 

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Tag til lægen og få det tjekket !! Men det er sikkert dine lymfekirtler (staves)

Anmeld

27. februar 2012

bette

jeg har næsten altid sådanne knuder lige præis hvor du beskriver og i armhulen.. ved siden af mandlerne og foran øret..  og det er lymferne der reagere på noget jeg ik kan tåle... eller en infektion.. super belastende for man kan jo ik lade være med at tænke... 

men ja tag endelig til lægen og få dulmet hovedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.