Hvad vejer jeres baby på 7 mdr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Misscbn

cecilie1984 skriver:

Freja vejer 7.5 kg hvad vejer jeres???

Min lille bandit, han vejer 7,8 og er vidst ca 70 cm lang og blev 4 mdr den 23 feb :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

raca

min den ælste mener jeg vejde ca 6 kg og omkring 9kg ved 1 år

nr 2 vejde vist 8 kg ved 7 mdr og ca 9 kg ved 1 år.

vagtlægen focusere meget lidt på hvor store de er og hvor meget de kan tåle og tåbe men mere på

våde bleer

kontaktbarhed

og varighed

Anmeld

27. februar 2012

Monski

Månsson skriver:

Det tror jeg ik fik af vide hun var en stor pige og at vi sku huske at de fleste 1årige vejer omkring 10kg og det når vi jo nok noget før.. Men hun var os fin stor ved fødslen og lagde godt over kurve både i vægt og længde.. tror det er en helt fin og alm pige du har

nu sidder jeg da og bliver helt nervøs, min søn to år er 3 måneder og han vejer 10 kg?! Han var meget lille ved fødslen, men da jeg lige har haft en toalt inkompentent læge blev han hverken målt eller vejet ved 2 års undersøgelsen. 

Anmeld

27. februar 2012

annec

cecilie1984 skriver:

Min søn vejer 9,1 og er 6 mdr. Min venindes datter er lidt over 6 mdr og vejer 7,5

Anmeld

27. februar 2012

L&V

Monski skriver:

nu sidder jeg da og bliver helt nervøs, min søn to år er 3 måneder og han vejer 10 kg?! Han var meget lille ved fødslen, men da jeg lige har haft en toalt inkompentent læge blev han hverken målt eller vejet ved 2 års undersøgelsen. 

Hmm aner intet om det det var bare det hun sagde da vi var der nede sidst Men tror altså os det svinger meget. Nu er både mig og min mand små (163 og 172) og brede så hun ligner jo nok os ret godt på den måde.. 

Anmeld

27. februar 2012

Monski

Månsson skriver:

Hmm aner intet om det det var bare det hun sagde da vi var der nede sidst Men tror altså os det svinger meget. Nu er både mig og min mand små (163 og 172) og brede så hun ligner jo nok os ret godt på den måde.. 

det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på, min søns far er nemlig MEGET lille, vil tro ca. 163, og vejer omkring 50 kg. 
Så det er jo nok der, der er nogle gener der spiller ind  

Anmeld

27. februar 2012

L&V

Monski skriver:

det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på, min søns far er nemlig MEGET lille, vil tro ca. 163, og vejer omkring 50 kg. 
Så det er jo nok der, der er nogle gener der spiller ind  

Det tror jeg helt sikkert har noget at sige. Og hvis de ellers har nok af energi og virker sunde så hul i det

Anmeld

27. februar 2012

marloutti

cecilie1984 skriver:

Da Magne var 7 mdr vejede han 7kg og målte 66 cm 8 mdr vejede han 8 kg og målte 69. Nu er han 10 mdr og vejer 8,5 kg. Han er vist ikke vokset i længden, men vi kunne ikke rigtig finde ud af at måle ham selv... Vi er begge ret lave(1,57 og 1,65) og brede i det, så det bliver han jo nok også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.