søger en telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg og min kæreste har valgt at gå fra hinanden da vi ikke kan klare mere lige pt.

men jeg har et lille problem, og det er : han tager min telefon så jeg ingen mulighed har for kontakt til folk.. og desværre kan jeg ikke få det flyttet over i mit navn (da det selvfølgelig står i hans) men jeg skylder lidt penge til teleselvskabet og kan jo derfor heller ikke blive kunde hos dem...

så ... ja, er der nogen herinde som sælger en billig telefon, med kamera ?? behøver ikke være en af de "nye" men bare så der kan tages billeder af min kat osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

har den her telefon skal bare lige finde oplader osv og der er 5 megapixel kamare i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

har den her telefon skal bare lige finde oplader osv og der er 5 megapixel kamare i

hva vil du have for den ??

og er det både touch og alm skrive taster ?? (ved der findes sådan noget nemlig heh og det ligner lidt sådan en)

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

hva vil du have for den ??

og er det både touch og alm skrive taster ?? (ved der findes sådan noget nemlig heh og det ligner lidt sådan en)

jeps det er det.

jamen hvad vil du give der er intet med den da den er brugt en månede så fik jeg iphone. der er heller ingen ridser i og den har fået ny skræm

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Malou&Anders skriver:

jeps det er det.

jamen hvad vil du give der er intet med den da den er brugt en månede så fik jeg iphone. der er heller ingen ridser i og den har fået ny skræm

uha er så dårlig til det med priser for ved ik hva den koster

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

uha er så dårlig til det med priser for ved ik hva den koster

er jeg os

jamen den koster 1000 kr for ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.