Nej, det er da rigtig at en enkelt sætning ikke kan gøres til mål for hele situationen, men der bar nu flere ting, jeh syne var forkert grebet an af en gæstedagplejer. Bl. A at hun gik mere op i om vi kom end at lægge det ud som om at i er velkommen og det er mig der er x osv, nej, det var mere at hun godt ville vide hvor mange de blev i den uge, da hun ikke havde det store overskud.
Der blev intet kreativt lavet, tegnet eller ude aktiviteter da vi var der, om der ellers gør det ved jeg jo af gode grunde ikke.
Jeg har en gomodning om at hun lå oven på og hvilede sig når børnene sov til middag. Dt er jo også helt fint at hun hvilede sig, så hun kunne få lidt overskud. Jeg undredmig blot over dette, da jeg kom og hentede tidlig en dag, mendet kan jo være hun ligger med babyalarm på alle børn, så hun kan reagerer.
Sidste dag vi skulle være der meldte hun sig syg. En af dagene vi hentede udtrykte hun lettelse iver at hendes forældre snart kom og unne hjælpe hende.
Det lugtede langt væk at at hun var så ligeglad, med at hun faktisk havde et fremmed barn i pasning som krævede lidt ekstra omsorg.
Men jeg synes heller ikke grundlaget er stort nok til at klage, men synes bare det er en trist oplevelse. Tnk hvis man havde sådan en som fast dagplejer....
Anmeld