Alm fødselsdagslagkage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

HeidiØ

Ja, min kæreste har fødselsdag på fredag og har ønsket en helt alm lagkage med banan, makroner og kiwi! .. men han kan ikke li flødeskum, og JEG sys det er en ret trist kage når det bare er lagkagebunde og så fyldet der.. glasur gider han heller ikke!

Har I nogle gode forslag? Jeg laver ALDRIG kager!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ja, min kæreste har fødselsdag på fredag og har ønsket en helt alm lagkage med banan, makroner og kiwi! .. men han kan ikke li flødeskum, og JEG sys det er en ret trist kage når det bare er lagkagebunde og så fyldet der.. glasur gider han heller ikke!

Hva med at trække et marcipan låg på??

Anmeld

27. februar 2012

Happiness

HeidiØ skriver:

Hvad med vanilie kagecreme? Jeg kan ikke lide flødeskum på kager, så vi putter bare godt med vaniliecreme i

Anmeld

27. februar 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Hva med at trække et marcipan låg på??

Ej, men det er bare et KANON forslag, han kan bare ikke li marcipan? .. ej, hooold da op en kræsen kæreste jeg har  .. tror du man kan lave noget med smeltet chokolade?

Anmeld

27. februar 2012

HeidiØ

Happiness skriver:

Hvad med vanilie kagecreme? Jeg kan ikke lide flødeskum på kager, så vi putter bare godt med vaniliecreme i

Åh ja, det ku man jo! Det er jo flødesmagen han ik bryder sig om!

Anmeld

27. februar 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ej, men det er bare et KANON forslag, han kan bare ikke li marcipan? .. ej, hooold da op en kræsen kæreste jeg har  .. tror du man kan lave noget med smeltet chokolade?

Yeps det tror jeg godt man kan, bare pas på temp.. Kender du den kage der hedder "den du ved nok" det er er på toppen ku man måske os smørre omkring??

Anmeld

27. februar 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Yeps det tror jeg godt man kan, bare pas på temp.. Kender du den kage der hedder "den du ved nok" det er er på toppen ku man måske os smørre omkring??

Nej den kender jeg ikke... hvor finder jeg den? .. den har en god titel, hehe!

Anmeld

27. februar 2012

Aabye

Kunne man ikke smøre den op med nutella smørcreme? Der er en herinde der har en helt fantastisk opskrift på nutella smørcreme, den er helt fantastisk..

Anmeld

27. februar 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Nej den kender jeg ikke... hvor finder jeg den? .. den har en god titel, hehe!

http://www.kageopskrifter.dk/Skaerekager/denduvednok.htm

Anmeld

27. februar 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

http://www.kageopskrifter.dk/Skaerekager/denduvednok.htm

aaaarh! Ja, DET ville falde i god jord. Han eeeelsker kaffe og kokos! Tusind tak for linket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.