Så kom jeg hjem fra lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Han ville slet ikke prøve at tale mig fra det, han kunne se på mig at det var besluttet..

Han sendte henvisningen afsted elektronisk, og så har de den i løbet af et par timer, og så får jeg besked enten pr telefon eller brev i løbet af et par dage..
Jeg fik taget en klamydiatest, fordi det skal man, og så undersøgte han lige livmoderen og str passede meget godt til hvor langt jeg skulle være henne..

så er det noget med at hvis man er indlagt på gyn, så kan man få en hormonspiral gratis, så det skrev han på min henvisning at hvis det var muligt skulle jeg have den lagt op samtidig med, så det håber jeg på, men ellers er det bare ærgeligt, så må jeg vente til jeg har råd til at få den lagt op..

nu kan jeg bare vente på at blive kaldt ind..

Snakkede så med min søns far, og han lovede at beholde vores søn indtil jeg er klar til at få ham hjem, men håber på at få ham hjem til weekenden.. jeg skal dog over til dem idag, for jeg savner ham altså helt vildt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Han ville slet ikke prøve at tale mig fra det, han kunne se på mig at det var besluttet..

Han sendte henvisningen afsted elektronisk, og så har de den i løbet af et par timer, og så får jeg besked enten pr telefon eller brev i løbet af et par dage..
Jeg fik taget en klamydiatest, fordi det skal man, og så undersøgte han lige livmoderen og str passede meget godt til hvor langt jeg skulle være henne..

så er det noget med at hvis man er indlagt på gyn, så kan man få en hormonspiral gratis, så det skrev han på min henvisning at hvis det var muligt skulle jeg have den lagt op samtidig med, så det håber jeg på, men ellers er det bare ærgeligt, så må jeg vente til jeg har råd til at få den lagt op..

nu kan jeg bare vente på at blive kaldt ind..

Snakkede så med min søns far, og han lovede at beholde vores søn indtil jeg er klar til at få ham hjem, men håber på at få ham hjem til weekenden.. jeg skal dog over til dem idag, for jeg savner ham altså helt vildt..

Ville lige give en

Man kan godt få lagt spiral op samtidig - det fik jeg.

Dejligt at din søns far vil tage ham indtil du er klar - dagen efter skal man jo forholde sig i ro og blive i sin seng.
Men dagen efter det, var jeg selv klar igen

Forresten, ellers er en kobberspiral billigere det var den jeg fik dengang. Det var vidst 300kr..

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Ville lige give en

Man kan godt få lagt spiral op samtidig - det fik jeg.

Dejligt at din søns far vil tage ham indtil du er klar - dagen efter skal man jo forholde sig i ro og blive i sin seng.
Men dagen efter det, var jeg selv klar igen

Forresten, ellers er en kobberspiral billigere det var den jeg fik dengang. Det var vidst 300kr..

jeg vil ikke have en kobberspiral, har hørt lidt for mange historier om folk der bliver gravide på dem..

jeg ved godt at det er muligt at få den lagt op samtidig.. men lægen har skrevet de kun skal gøre det hvis de kan gøre det gratis, for lige nu harj eg ikke 1200kr til en spiral, så ville skulle starte på p-piller igen hvis det er og så spare op til spiralen..

ja det er dejligt at sønnens far vil hjælpe, det påskønner jeg rigtig meget..

Anmeld

27. februar 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

jeg vil ikke have en kobberspiral, har hørt lidt for mange historier om folk der bliver gravide på dem..

jeg ved godt at det er muligt at få den lagt op samtidig.. men lægen har skrevet de kun skal gøre det hvis de kan gøre det gratis, for lige nu harj eg ikke 1200kr til en spiral, så ville skulle starte på p-piller igen hvis det er og så spare op til spiralen..

ja det er dejligt at sønnens far vil hjælpe, det påskønner jeg rigtig meget..

Okay - det har jeg aldrig hørt. Min virkede fint i tre år
Men skal have en hormonspiral denne gang pga. smerter.

Men jeg tror ikke at de har spiraler liggende på sygehuset?? Jeg skulle selv tage min med i hvert fald.

Og denne gang skal jeg også hente den på apoteket.

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Okay - det har jeg aldrig hørt. Min virkede fint i tre år
Men skal have en hormonspiral denne gang pga. smerter.

Men jeg tror ikke at de har spiraler liggende på sygehuset?? Jeg skulle selv tage min med i hvert fald.

Og denne gang skal jeg også hente den på apoteket.

jeg ved bare hvad lægen sagde til mig..

de har jo altid nogen til at ligge, men der er jo forskel på om man skal betale selv eller ej..

du skal jo nok betale selv eftersom du selv skal have den med, men i sjældne tilfælde kan man godt få den betalt.. det skulle jeg have haft inden jeg blev gravid, på grund af noget sygdom i underlivet..

Anmeld

27. februar 2012

B&J

sender dig en krammer og håber du får en tidhurtigst muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.