Hej allesammen

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp, til hvordan jeg skal gribe sagen an i dag når jeg skal til lægen med min søn, da jeg hele tiden oplever at de læger vi kommer hos har meget forskellige meninger og det ender hele tiden ud med at jeg står tilbage som et stort spøgsmålstegn og ingen afklaring på hvorfor min søn forsat er syg, plus de ikke holder det de lover

Lidt baggrunds info:
Min søn på 20 mdr har nu haft diarre i knap 3 uger.
Først sagde de det var virus og hvis han ikke var rask efter 2 uger skulle han indlægges, så kom vi på børnemodtagelsen(tirsdag), men de ville intet gøre og sendte os hjem, sagde vi gjorde alt hvad vi kunne og hvis han stadig var syg, i dag mandag med diarre, skulle vi kontakte engen læge. Dagen inden vi kom på børnemodtagelsen begyndte han at være forkølet og hoste, om onsdagen begyndte han at græde når han tissede torsdag blev han teste for blærebetændelse(negativ)
Fredag ville lægen ikke se ham, lørdag, fik han konstateret MØB og lægen sagde at det var tydeligt at han havde smerter i sin tissemand og at han skulle startes op på pencellin for ørene og have 7ml panodil hver 6 time og hvis han de inden for de næste 6 timer forsat klagede over smerter dernede, skulle vi ringe og så ville han blive indlagt.
Panodilen hjalp en del men han klagede stadig. Men det var blevet sengetid og han var meget træt, så vi ringede til vagtlægen får at høre om vi kunne ligge ham i seng, men stadig blive indlagt næste dag eller om natten, hvis smerterne forsatte.
Men den nye vagtlæge sagde at der intet stod i papirene, så det kunne han ikke tage stilling til før der var kigget på ham, men hans umidelbare mening var nej.
Vagtlægen vi var inde hos lovede højt at helligt at der ikke ville blive noget problem

Søndag sov han en del, og da han vågnede efter en meget lang lur, var det tydeligt at han er afkræftet, da hans ben har svært ved at bære ham, han kan gå, men det er meget usikkert.
Idag ringede jeg så til lægen og i skal derhen senere, fik at vide at afføringsprøven er normal, så der er ikke noget at komme efter der.
Hans afføring er sådan at han 1-2 gange indimellem er ved at være normal, for så at de næste mange er rigtig dårlige igen og det lugter forærdeligt og han går og prutter og prutter

Han drikker fint, men spiser meget sparsomt

Er der ikke en der vil hjælpe mig, føler mig totalt kørt rundt manegen og ingen hjælper ham??
Der er sikkert noget jeg har glemt, men så må i spørger.