Hjælp mig lige piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Kan man være bekendt at melde fra til en polterabend fordi der simpelthen ikke er råd til det?

Kender en, der skal giftes. Skønt for dem Men de slår det sammen med 2xbarnedåb. Dvs 3 gaver. Og så er der lige blevet meldt ud at det bliver 600-700 kr for at deltage i polterabend + det vi så bruger på bytur efterfølgende.

Kan ikke se hvordan jeg skal finde råd i budgettet til det. Men kan man være bekendt ikke at deltage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

wamse

Anonym skriver:

Kan man være bekendt at melde fra til en polterabend fordi der simpelthen ikke er råd til det?

Kender en, der skal giftes. Skønt for dem Men de slår det sammen med 2xbarnedåb. Dvs 3 gaver. Og så er der lige blevet meldt ud at det bliver 600-700 kr for at deltage i polterabend + det vi så bruger på bytur efterfølgende.

Kan ikke se hvordan jeg skal finde råd i budgettet til det. Men kan man være bekendt ikke at deltage?

Selvfølgelig kan man det  

Anmeld

27. februar 2012

JustinsMoar

Jeg havde meldt klart ud - desværre vi har ikke råd!

I skal jo ikke gå fra hus og hjem for at kunne deltage i en polterabend..
Pengene skal jo være der, og er de ikke det - så er der ikke noget og gøre..

Anmeld

27. februar 2012

Valle81

Ja det kan du:0)

Jeg melder ofte fra til noget, hvis jeg ikke synes vi har råd. Det kan være en fødselsdag, ud at spise med mødregruppe eller andet.

Sådan er det, og jeg vælger bare at sige det som det er. Jeg kan ikke komme med, det tillader vores økonomi desværre ikke. Synes det er super skod til tider, men sådan er det. Og jeg vil hellere have mad på bordet resten af måneden:0)

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

I er nogle stjerner piger 

Det lettede lige min samvittighed en hel del! 

Tusinde tak 

Anmeld

27. februar 2012

Karo

Anonym skriver:

Selvfølgelig kan du det

Jeg havde folk der meldte fra til min polterabend af samme grund og det syndes jeg var okay.

Selvfølgelig ærgede jeg mig over at de ikke kunne være med, men det er da helt sikkert fuldt forståeligt at økonomien også skal hænge sammen.

Anmeld

27. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det ka man da helt klart!!

Vi ska til 2 polterabend, her indenfor de næste 3 mdr. Vi er begge inviteret til begge og der er vi blevet enige i gruppen om at vi allerhøjest ka bruge 300kr pr mand pr par. Så det vil sige 1200kr i alt. Det er da stadig en del, men havde det været mere havde vi været nød til at melde fra!! 

Især når så gaven kommer oveni, ka alt det med penge hurtig komme til at fylde for meget og det er en enkelt fest bare ik værd!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.