hjælp til børnefødselsdag med børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.116 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
min søn bliver 4 her sidst i marts og skal have børnehaven med hjem.

børnehaven vil være der fra 10-14

så kom med jeres forslag (nemme og hurtige) på mad send gerne opskrifter med. de spiser ca 11.30

hvis i har et forslag på en aktivitet må i meget gerne komme med det også.

så han kan få en god fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

livhemdrup

hannetheis skriver:

min søn bliver 4 her sidst i marts og skal have børnehaven med hjem.

børnehaven vil være der fra 10-14

så kom med jeres forslag (nemme og hurtige) på mad send gerne opskrifter med. de spiser ca 11.30

hvis i har et forslag på en aktivitet må i meget gerne komme med det også.

så han kan få en god fødselsdag

Skattejagt og som mad pizza snegle og pølsehorn alt sammen noget du kan lave dagen før og så bare lige lune. Eller små frikadeller pasta skruer og så agurk og gulerødder i stænger.

Anmeld

27. februar 2012

hannetheis

gode forslag kom endelig med flere

Anmeld

27. februar 2012

L&V

Rugbrødder, masser af frugt og grønt.. Så kan man lege blinde buk, bro bro brille eller stop dans.. Ville ikke planlægge for meget da børnene tit bare syntes det er fedt at komme hjem og lege med andre børns legetøj

Anmeld

27. februar 2012

hannetheis

Månsson skriver:

Rugbrødder, masser af frugt og grønt.. Så kan man lege blinde buk, bro bro brille eller stop dans.. Ville ikke planlægge for meget da børnene tit bare syntes det er fedt at komme hjem og lege med andre børns legetøj

er også det jeg selv tæmker men syntes os at der skal være en form for leg, for tiden ikke virker for lang

Anmeld

27. februar 2012

L&V

hannetheis skriver:

er også det jeg selv tæmker men syntes os at der skal være en form for leg, for tiden ikke virker for lang

I kan jo ha det i baghånden hvis det er.. Arbejder selv i en børnehave så vi er tit afsted og gud hvor jeg bare syntes de leger så godt

Anmeld

27. februar 2012

hannetheis

Månsson skriver:

I kan jo ha det i baghånden hvis det er.. Arbejder selv i en børnehave så vi er tit afsted og gud hvor jeg bare syntes de leger så godt

vil børnene ikke syntes at det er kedeligt at spise rugbrød når det er os er det de får i madpakken hver dag.

hvad har i fået at spise til de forskellige fødselsdage.

havde lidt i tankerne at lave pitabrød, men syntes det er svært at vurdere hvor meget børnene spiser.

Anmeld

27. februar 2012

L&V

hannetheis skriver:

vil børnene ikke syntes at det er kedeligt at spise rugbrød når det er os er det de får i madpakken hver dag.

havde lidt i tankerne at lave pitabrød, men syntes det er svært at vurdere hvor meget børnene spiser.

Nej tror de fleste børn elsker rugbrød..  Der er jo altid pålæg de ka li.. Har i hvert fald oplevet at der er mange børn der ikke er til pizzasanegle og pølsehorn.. Pita er os en go ide hvis de selv er med  til at vælge hva de vil ha i.. Men ja mængde er svær..

mht leg så prøv at hør pædagogerne det kan jo være børnene er van til at blive aktiveret til fødselsdage og så er det jo super hvis de forbinder det med fødselsdag

Anmeld

27. februar 2012

L&V

hannetheis skriver:

Hov glemte at svare på hva vi har fået

pita

pizza

pasta-kødsause

rugbrød

boller

frikadeller

kyllingespyd

lige hva jeg kan huske

og kage og frugt

Anmeld

27. februar 2012

hannetheis

Månsson skriver:

Hov glemte at svare på hva vi har fået

pita

pizza

pasta-kødsause

rugbrød

boller

frikadeller

kyllingespyd

lige hva jeg kan huske

og kage og frugt

tak for svar sætter tankerne i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.