Er blevet indlagt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

AnnaK89

Har været syg siden onsdag med feber, blærebetændelse, hovedpine og div. andre influenza symptomer.

Natten til lørdag fik jeg MØB, har det stadig
Lørdag morgen/middag får jeg diarre og har haft det siden - har idag været på toilet omkring 20 gange og aldrig bare for at tisse.

Mit infektionstal ligger på 79, skal være under 10 normalt, så det bekymrede lægen noget at jeg ikke har fået det bedre efter jeg er startet på penicilin i fredags, så han valgte at indlægge mig.

Nu bekymre det mig bare, at de sidste 2 gange jeg har været på toilet, har der været blod med ud og mener her ikke af de rifter ved endetarmsåbningen jeg har fået efter så meget tørren omkring det område, nej mener blod i aff

Er så bekymret for baby har idag spist 1 æble og prøvede at klemme en skive brød ned, men den røg op igen halvvejs igennem den.

Please sig at jeg kan være ganske rolig!! Har aldrig haft diarre (måske som lille, men det kan jeg jo ikke huske) og har aldrig haft blod i min aff er så bange!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

AnnaKJ skriver:

Har været syg siden onsdag med feber, blærebetændelse, hovedpine og div. andre influenza symptomer.

Lørdag morgen/middag får jeg diarre og har haft det siden - har idag været på toilet omkring 20 gange og aldrig bare for at tisse.

Mit infektionstal ligger på 79, skal være under 10 normalt, så det bekymrede lægen noget at jeg ikke har fået det bedre efter jeg er startet på penicilin i fredags, så han valgte at indlægge mig.

Nu bekymre det mig bare, at de sidste 2 gange jeg har været på toilet, har der været blod med ud og mener her ikke af de rifter ved endetarmsåbningen jeg har fået efter så meget tørren omkring det område, nej mener blod i aff

Er så bekymret for baby har idag spist 1 æble og prøvede at klemme en skive brød ned, men den røg op igen halvvejs igennem den.

Please sig at jeg kan være ganske rolig!! Har aldrig haft diarre (måske som lille, men det kan jeg jo ikke huske) og har aldrig haft blod i min aff er så bange!

Åh nej hvor forfærdelig ved ikke rigtig noget om sådan noget men vil ikke smutte uden at give dig et  Og ønske di god bedring og håber der ikke sker noget med baby 

Anmeld

27. februar 2012

AnnaK89

Malou&Anders skriver:

Åh nej hvor forfærdelig ved ikke rigtig noget om sådan noget men vil ikke smutte uden at give dig et  Og ønske di god bedring og håber der ikke sker noget med baby 

Tusind tak!

Nej håber virkelig heller ikke der sker noget med baby, det er det jeg frygter mest

Anmeld

27. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Tusind tak!

Nej håber virkelig heller ikke der sker noget med baby, det er det jeg frygter mest

Kan jeg godt forstå, man vil jo ikke have der sker sit guld noget jo.. Men krydser for at baby har det godt. Men sikke da en omgang du har fået dig os

Anmeld

27. februar 2012

ano14316

åhh nej dog, godt at du bliver holdt godt øje med...

rigtig god bedring herfra

Anmeld

27. februar 2012

B&J

jeg sender dig en kæmpe krammer

jeg tror ikke du skal være bange spør evt lægen, men når man har afføring så mange gang nedbrydes de slimhinder man har i endetarmen også ender det med man kan have kraftigt blødning ved endetarmen har selv prøvet det og man bliver bange for det kan se meget slemt ud

for der var meget blod men håber snart lægerne finder ud af hvad det er og det skal siges det var også mens jeg var gravid også før men det var fordi jeg ikke fik nok fiber.... lige på det tidspunkt at min mave gik amok.....

Anmeld

27. februar 2012

malo

AnnaKJ skriver:

Åh nej, stakkels dig. Kan godt forstå at du er bekymret. Jeg ønsker dig og baby alt det bedste, er sikker på at de nok skal passe godt på jer og finde ud af hvad du fejler. 

Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.