Hvad har i som sikring til vinduer osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.196 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Camilla..

Hej alle sammen.

Jeg er helt på bar bund.. synes der er så meget at vælge imellem..

Vi bor på 4 sal, og er så angst for at vores søn lige pludeslig kan kravle op i vinduet

Hvad i har i vinduet som sikring? (overvejer meget et slags gitter, selvom det kan være lidt fængels agtigt. Men, han er 21 måneder og kan finde ud af at åbne vores hovede dør SELVOM den er låst.. (en rigtig pille finger)

Vi har også en stor altan, og om sommerne har vi altan døren åben, men.. denne sommer, skal der noget for så han ikke bare kan gå ud på altanen.. hvad kan man bruge der? De alm. trappe gitter halløj er ikke gode, for dem kan han kravle over..

Sidste spørgsmål, ude på altan er jeg også bange for at han kan kravle op en eller anden dag, vi har pt. et lille hegn ekstra på, som dækker de lidt store huller som er i de yderste hegn. Men, vil gerne ha noget højer?

Han kommer ikke til at være alene ude på altanen eller sådan noget, men jeg vil gerne være på den helt sikre side. Efter man hørte det med en stakkels lille pige på 3. Vil jeg heller være et skridt forand med lige de her ting..

Knus en skræmt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Aabye

Du kan evt købe et "hundegitter" det er egentlig et børnegitter MEN det er 107 cm højt..

Anmeld

27. februar 2012

Aabye

http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=23sp18&ProductName=Skruemonteret+gitter+105+cm+h%F8j%2C+hvid&GroupName=HvalpeStart&GroupGuid=98

Evt denne

Anmeld

27. februar 2012

FamilenStorm

Camilla.. skriver:

Hej alle sammen.

Jeg er helt på bar bund.. synes der er så meget at vælge imellem..

Vi bor på 4 sal, og er så angst for at vores søn lige pludeslig kan kravle op i vinduet

Hvad i har i vinduet som sikring? (overvejer meget et slags gitter, selvom det kan være lidt fængels agtigt. Men, han er 21 måneder og kan finde ud af at åbne vores hovede dør SELVOM den er låst.. (en rigtig pille finger)

Vi har også en stor altan, og om sommerne har vi altan døren åben, men.. denne sommer, skal der noget for så han ikke bare kan gå ud på altanen.. hvad kan man bruge der? De alm. trappe gitter halløj er ikke gode, for dem kan han kravle over..

Sidste spørgsmål, ude på altan er jeg også bange for at han kan kravle op en eller anden dag, vi har pt. et lille hegn ekstra på, som dækker de lidt store huller som er i de yderste hegn. Men, vil gerne ha noget højer?

Han kommer ikke til at være alene ude på altanen eller sådan noget, men jeg vil gerne være på den helt sikre side. Efter man hørte det med en stakkels lille pige på 3. Vil jeg heller være et skridt forand med lige de her ting..

Knus en skræmt mor

Nu bor vi godt nok i hus, så der er max 1 1/12 meter medinddragen fra 1.salen, mener erAlberte aldrig alene (endnu, hun er snart 17 mdr)

Men her har vi tyverisikring på alle vinduerne, så det gør at de ikke kan åbnes særligt meget..

Anmeld

27. februar 2012

Mussen2

Vi har pn beslag på de vinduer vi gerne vil kunne åbne. Resten har vi sat en hvid strip fast på alle hasper ( vi har dannebrogs vinduer ) ved altan døren har vi skiftet håndtaget ud med er andet som skal låses op for at komme ud. Det var ret nemt at skifte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.