Hvorfor vil han ikke have grød mere ?? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Levi&LilysMor

Da Levi blev 4 mdr prøvede vi at give ham lidt grød som supplement, fordi han var meget sulten om natten, men det gik kun fint i 2 dage og så¨ville han det ikke mere... så det stoppede vi lidt med...

Nu er jeg så begyndt at prøve igen, bare med hjemmelavet grød, har lavet hirsegrød, som han smagte på og så gad han ikke det mere, han blev hys, idag har jeg så lavet majsgrød og det har han også kun lige slikket på og så blev han hys hvis skeen kom igen...

Hvad skal man lige gøre, han vil kun have babse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

2721

Jeg ville give det noget tid uden at prøve, han er nok bare ikke klar

Anmeld

26. februar 2012

Levi&LilysMor

Puslingen skriver:

Jeg ville give det noget tid uden at prøve, han er nok bare ikke klar

vi har givet det lidt tid og han kigger hele tiden efter vores mad og vil endda smage det, men når hans mad kommer lukker han af

men ja vi må nok give det endnu mere tid...

Anmeld

26. februar 2012

L&V

LevisMor skriver:

vi har givet det lidt tid og han kigger hele tiden efter vores mad og vil endda smage det, men når hans mad kommer lukker han af

men ja vi må nok give det endnu mere tid...

Hva så med at prøve med noget grønsagsmos eller frugtmos, måske lave noget der dufter af det i får

Anmeld

26. februar 2012

2721

Min søn var også meget interesseret i min mad, men var ikke klar selv før han var lidt over 6 mdr, men der var det tilgengæld legende let

Anmeld

26. februar 2012

Levi&LilysMor

Månsson skriver:

Hva så med at prøve med noget grønsagsmos eller frugtmos, måske lave noget der dufter af det i får

Jeg putter frogtmos i fra hip, skal selv lave noget i morgen ... og det jeg putter i nu er med svesker og æble... Men ja så må jeg lave det med grøntsager, for det må han også få nu...

Anmeld

26. februar 2012

L&V

LevisMor skriver:

Jeg putter frogtmos i fra hip, skal selv lave noget i morgen ... og det jeg putter i nu er med svesker og æble... Men ja så må jeg lave det med grøntsager, for det må han også få nu...

Tænker bare at han ska prøve det rent.. Grønsager må de da os få fra 4 måneder..

Min datter en nemlig ikke tosset med grød men frugt og grønt der smager af noget er hun helt vild med også er det os godt til hendes mavse

Anmeld

27. februar 2012

Levi&LilysMor

Månsson skriver:

Tænker bare at han ska prøve det rent.. Grønsager må de da os få fra 4 måneder..

Min datter en nemlig ikke tosset med grød men frugt og grønt der smager af noget er hun helt vild med også er det os godt til hendes mavse

Idag ville han godt have , 2 gange endda  tror bare han driller lidt

Anmeld

27. februar 2012

L&V

LevisMor skriver:

Idag ville han godt have , 2 gange endda  tror bare han driller lidt

he he he han vil bare selv bestemme den bandit Stor dreng

Anmeld

27. februar 2012

Levi&LilysMor

Månsson skriver:

he he he han vil bare selv bestemme den bandit Stor dreng

hihi ja det tror jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.