Hvad mon der er blevet af Sussie??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

An&Jo

Synes ikke vi har set hende herinde i noget tid??

Savner nogengange hendes svar på trådene, synes altid hun kommer med noget konstruktivt som man kan arbejde lidt videre med..

Ikke at i andre ikke også gør det, men hun er nu altså lidt savnet, ihvertfald fra min side..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det har jeg faktisk også tænkt på! Synes det er rigtig længe siden jeg har set hende i en debat.. Måske også fordi hun var en af dem jeg altid lagde mærke til i trådene og altid læste hendes svar

Anmeld

26. februar 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Det har jeg faktisk også tænkt på! Synes det er rigtig længe siden jeg har set hende i en debat.. Måske også fordi hun var en af dem jeg altid lagde mærke til i trådene og altid læste hendes svar

lige præcis, hun har været væk ret længe nu.. :/

Anmeld

26. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

lige præcis, hun har været væk ret længe nu.. :/

Ja, håber hun dukker op snart igen!

Anmeld

26. februar 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

Ja, håber hun dukker op snart igen!

os mig..

Anmeld

26. februar 2012

FamilenStorm

An&Jo skriver:

Savner nogengange hendes svar på trådene, synes altid hun kommer med noget konstruktivt som man kan arbejde lidt videre med..

Ikke at i andre ikke også gør det, men hun er nu altså lidt savnet, ihvertfald fra min side..

Syntes jeg har læst en tråd tidligere om at hun vidst er startet med noget arbejde og vidst rimelig hængt op på det..

Men ved det ikke 100%

Anmeld

26. februar 2012

An&Jo

FamilenStorm skriver:

Syntes jeg har læst en tråd tidligere om at hun vidst er startet med noget arbejde og vidst rimelig hængt op på det..

Men ved det ikke 100%

uhh det kunne da være dejligt hvis det var derfor..
Så er det jo ikke fordi hun er blevet træt af os..

Men håber nu at hun har det godt..

Anmeld

26. februar 2012

Laulund87

FamilenStorm skriver:

Men ved det ikke 100%

Jep det har været oppe før

Ved hun er i live, der sker da lidt på facebook i hvert fald

Anmeld

26. februar 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

sidst jeg skrev med hende fortalte hun at hun holdte baby pause, og regnede med at komme tilbage på et tidspunkt

Anmeld

26. februar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jeg savner HENDE SÅ MEGET !!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.