Interesse for en anden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser

jeg har nu været sammen med min kæreste i 4 år, vi har et barn sammen og har snakket om at gifte os osv..
Vi har det rigtig godt sammen..

Men en sjælden gang i mellem, (3 gange på 4-5 år) har der dukket en smule interesse for et andet hankøn op .. Ik nogen jeg kan se mig selv med i forhold, men nogen der 'bekræfter' mig og jeg nyder bare at blive bekræftet.. Nyder flirten og nyder interesseren.. (Kender dem i forvejen)

Jeg er stadig eller ved at komme ud af den ene gang nu her.. Og jeg nu er jeg begyndt at fantasere om ham.. - Gik op for mig idag..

Jeg ved godt at det er forkert af mig og det ikke er fair overfor min kæreste, så det behøver jeg ik at få afvide..
Ville bare hører om jeg er den eneste, der har et 'behov' for at blive bekræftet en sjælden gang imellem?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

celkt

søde ven, - husk det gamle udtryk, 'saml appetit ude, og spis hjemme.'

at se på andre og få lidt spændene tanker, er helt i orden, det kan tilmed gøre det derhjemme lidt sjovere. Så hvis du bare lader det blive ved fantasien, er det da helt i orden.

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

celkt skriver:

søde ven, - husk det gamle udtryk, 'saml appetit ude, og spis hjemme.'

at se på andre og få lidt spændene tanker, er helt i orden, det kan tilmed gøre det derhjemme lidt sjovere. Så hvis du bare lader det blive ved fantasien, er det da helt i orden.

I know, Det har jeg også gjort indtil videre.. Men denne her gang er noget helt andet, at det virkelig gør det svært.. Især når kæresten går og surmuler herhjemme.. selvom jeg ude mærke godt ved at det ik er en undskyldning ..

Anmeld

26. februar 2012

celkt

der er jo bare perioder, hvor man klinger dårligere sammen med sin partner end ellers og hvor interessen også er mindre. det er nok meget normalt. Men brug evt. din energi på at forkæle ham, også selvom han går og surmuler, han bliver gladere, og du flytter fokus tilbage på ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.