nyt sted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

densmukkeline

. Jeg er igang med at se på rækkehuse. & faldt over noget hvor

A/C forbruget lyder på
300 , betyder det, så at det både rækker varme og lys ?  300 er da billigt hvis det begge dele .....

kom frisk med jeres erfaringer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Miin'Baby'Mus

densmukkeline skriver:

. Jeg er igang med at se på rækkehuse. & faldt over noget hvor

A/C forbruget lyder på
300 , betyder det, så at det både rækker varme og lys ?  300 er da billigt hvis det begge dele .....

kom frisk med jeres erfaringer...

Er det ikke noget med at varme altid er ved siden af ? Jeg tror vi giver 700 i alt A/C ..

Så nej tror ikke du skal regne med at de er inkl alt, det lyder usandsynligt billigt  

Anmeld

26. februar 2012

An&Jo

så skal du ihvertfald bo et meget lille sted, og ikke bruge ret meget vand, plus varmen skal være slukket året rundt hvis det ikke er højere..

I min a/c er der vand og varme, men det skal jeg også give omkring 700kr for om måneden, og så kommer el ved siden af..

Så der er et tvist ved det der, og det er jo nok at der er mere der skal betales ved siden af udover el, vil så tro at varme ikke hører ind under der heller..

Anmeld

26. februar 2012

An&Jo

Norman skriver:

Er det ikke noget med at varme altid er ved siden af ? Jeg tror vi giver 700 i alt A/C ..

Så nej tror ikke du skal regne med at de er inkl alt, det lyder usandsynligt billigt  

Det er el man altid betaler ved siden af.. det kan udlejeren ikke sætte et a/c beløb på, da det skal gå direkte til elselskabet

Anmeld

26. februar 2012

densmukkeline

Norman skriver:

melder 'pas'  men ville da bestemt ikke gøre spor hvis det hele gik med ind over prisen. 

Anmeld

26. februar 2012

densmukkeline

An&Jo skriver:

så skal du ihvertfald bo et meget lille sted, og ikke bruge ret meget vand, plus varmen skal være slukket året rundt hvis det ikke er højere..

I min a/c er der vand og varme, men det skal jeg også give omkring 700kr for om måneden, og så kommer el ved siden af..

Så der er et tvist ved det der, og det er jo nok at der er mere der skal betales ved siden af udover el, vil så tro at varme ikke hører ind under der heller..

ja du har nok ret i noget  .. havde nu mere forestillet mig der så sku stå 800 eller noget i den stil , men 300 er ikke møget,

Anmeld

26. februar 2012

densmukkeline

Norman skriver:

du har nok ret

Anmeld

26. februar 2012

UnderCover37

Du skal nok forvente at det der kun dækker varme eller vand - så kommer strøm oven i - det er som regel 

Der burde dog stå hvad a/c dækker om det er enten varme eller vand og hvordan det normale forbrug er på adresserne er

Hvis det er vand lyder det nogenlunde tilforladeligt alt efter hvor mange der bor i husstanden - varmen vil nok være noget højere

Anmeld

26. februar 2012

An&Jo

densmukkeline skriver:

ja du har nok ret i noget  .. havde nu mere forestillet mig der så sku stå 800 eller noget i den stil , men 300 er ikke møget,

det kommer jo an på hvor stort stedet er osv..

Men nej 300kr er vidst ikke det rette tal..

Anmeld

26. februar 2012

densmukkeline

An&Jo skriver:

det kommer jo an på hvor stort stedet er osv..

Men nej 300kr er vidst ikke det rette tal..

Kvadratmeter
77 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.