Søde og smukke ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.329 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Anonym trådstarter

Har en "kammerat"   Han var ven med min ex og vi har så holdt kontakten mange år ..   Jeg har fået ham fixet op med en gammel kollega og de er lige blevet forældre , Han ringer tit ind i mellem og skal lette sit hjerte , hun er vist ikke helt nem at være sammen med .. I går skrev han flere sms er , og kaldte mig for søde og smukke , hvad mener i om det ?? Er det ok ? Gad i at jers kæreste skrev søde og smukke til veninder ??  Han har aldrig skrevet sådan før, ???? Er det okay ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Har en "kammerat"   Han var ven med min ex og vi har så holdt kontakten mange år ..   Jeg har fået ham fixet op med en gammel kollega og de er lige blevet forældre , Han ringer tit ind i mellem og skal lette sit hjerte , hun er vist ikke helt nem at være sammen med .. I går skrev han flere sms er , og kaldte mig for søde og smukke , hvad mener i om det ?? Er det ok ? Gad i at jers kæreste skrev søde og smukke til veninder ??  Han har aldrig skrevet sådan før, ???? Er det okay ?

Søde er det ord vi begge bruger herhjemme. Jeg skriver søde til min kammerater og han skriver søde til hans veninder - men så heller ikke mere end det!

Det er at overskride grænsen fra at være kærester med en til at flirte og få opmærksomhed fra en anden. - Jeg ville nok ikke blive sur hvis min kæreste skrev smukke til hans veninde, men så ville jeg da håbe han gjorde det fordi hun måske var ked af og llige manglede et lille skub for at blive glad  Syntes alt andet er for meget..

Anmeld

26. februar 2012

lio

Trods jeg har en kæreste så har jeg dog én ven som altid skriver søde og smukke, jeg berettede min kæreste om det fra start så der ikke kom noget problem ud af det. Men det lyder til i din situation at det plejer din ven ikke at gøre, jeg ville spørge ham hvorfor han er begyndt at sige sådan.

Anmeld

26. februar 2012

Kamulla

øhm nej... ikke hvis det ikke var noget han normalt gjorde...

har en ven hvor han har kæreste.. men sådan har det været i alle 8 år jeg nu har kendt ham, så der ligger INTET bag.. men ville bryde mig om at kæresten begyndte at gøre sådan noget til sin veninde pludselig

JEGhvis jeg var dig, ville spørge hvorfor han var begndt at skrive sådan

Anmeld

26. februar 2012

lio

Norman skriver:

Søde er det ord vi begge bruger herhjemme. Jeg skriver søde til min kammerater og han skriver søde til hans veninder - men så heller ikke mere end det!

Det er at overskride grænsen fra at være kærester med en til at flirte og få opmærksomhed fra en anden. - Jeg ville nok ikke blive sur hvis min kæreste skrev smukke til hans veninde, men så ville jeg da håbe han gjorde det fordi hun måske var ked af og llige manglede et lille skub for at blive glad  Syntes alt andet er for meget..

Nu du siger det, så tror jeg faktisk min kæreste skriver lign. til stort set alle hans veninder. tror måske det ligger til fyre at gøre sådan, uden de rent faktisk sidder og har tænkt om de nu skal skrive "sødeste", "smukke" eller what ever? Måske er det deres på måde at sige pænt "hej med dig" på.

Anmeld

26. februar 2012

DLM

det kommer jo an på hvem man er... faktisk havde kæresten og jeg en diskution i går om der med, at en ven kalder mig for søde. Jeg har ikke et problem med det da mine veninder også siger søde og sådan og jeg ikke tager det for andet... derimod mener min kæreste at fyre ikke siger den slags ting uden "bagtanker" han mener hvis en fyr kalder en pige for søde eller smukke eller andet, er det fordi han har mere end venne tanker om hende.

så jeg vil sige det kommer helt an på hvordan du ser på ordets betydning

Anmeld

26. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

kommer an på hvilken betydning han ligger bag det. Er det harmløst, så er det okay.

Anmeld

26. februar 2012

wamse

Jeg synes ikke det er okay, når det ikke før har været hans måde, at skrive til dig på 

Jeg ville som kæreste være i tvivl om hans motiver

Anmeld

26. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Laijona Äiti skriver:

Nu du siger det, så tror jeg faktisk min kæreste skriver lign. til stort set alle hans veninder. tror måske det ligger til fyre at gøre sådan, uden de rent faktisk sidder og har tænkt om de nu skal skrive "sødeste", "smukke" eller what ever? Måske er det deres på måde at sige pænt "hej med dig" på.

Ja, altså jeg tænker ikke over det - min kæreste viser ikke yderligere tegn på at ville noget med dem hehe  Og som sagt så skriver jeg jo også søde, tror bare at hvis er man er virkelig gode venner at så skriver man sådan.

Men nu opfangede jeg ikke at det var noget han pludselig gjorde - og ja så finder jeg det også lidt mærkeligt. Men det er igen det der med omsorg og opmærksomhed. Eller det kunne selvfølgelig også bare være han syntes du er meget sødere end kæresten der hjemme  hvis hun nu er træls som du siger..

Anmeld

26. februar 2012

lio

Norman skriver:

Ja, altså jeg tænker ikke over det - min kæreste viser ikke yderligere tegn på at ville noget med dem hehe  Og som sagt så skriver jeg jo også søde, tror bare at hvis er man er virkelig gode venner at så skriver man sådan.

Men nu opfangede jeg ikke at det var noget han pludselig gjorde - og ja så finder jeg det også lidt mærkeligt. Men det er igen det der med omsorg og opmærksomhed. Eller det kunne selvfølgelig også bare være han syntes du er meget sødere end kæresten der hjemme  hvis hun nu er træls som du siger..

Hvis han får lettet hjertet hos dig så er det måske oplagt for ham at give udtryk for er han er glad for dette, ved at kalde dig sådan. - Men spørg ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.