Ferie til udlandet alene med lille barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

Pinkrose

Hej jeg ville egentlig bare hører jeres erferinger ang det at rejse alene med jeres børn, er der nogle bestemte ting man skal kigge efter, nogle steder der er rigtig gode med små børn( min datter er 1) 

Men ha en go Morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Pinkrose

Slet ik nogle der har prøvet det? 

Anmeld

5. marts 2012

Mille83

Jeg har rejst med Nicoline før, dog ikke alene. 

Men en lejlighed er klart at fortrække, så har barnet et sted og sove, og man behøver ikke selv gå i seng, som man jo skal i et dobbeltværelse.

Fravælg all. incl. og lav mad selv, det sparer både penge, men så kan i også køre jeres egen rytme.

Husk klapvogn.

Og sidst, men ikke mindst opret evt. en grupper herinde hvis der er flere enlige der skal rejse? 

Jeg regner med selv og tage afsted med Nicoline engang, og ville da helt sikkert gerne rejse med andre. 

Anmeld

5. marts 2012

Mille83

Denisep skriver:

Hej jeg ville egentlig bare hører jeres erferinger ang det at rejse alene med jeres børn, er der nogle bestemte ting man skal kigge efter, nogle steder der er rigtig gode med små børn( min datter er 1) 

Men ha en go Morgen

Glemte og citere 

Anmeld

5. marts 2012

Alexander&Lærke

Jeg har ikke rejst alene med mit barn endnu Men for 2 år siden var vi med mine forældre på mallorca -alcudia og der var vores dreng 2 år, der var et super sted for små børn, ferie lejlighed skønt sted lige ned til stranden og med pool. Vores dreng nød det meget og ja det gjore vi også. Vi havde klapvogn med til ham og kunne gå ind til byen hvor vi spiste og de er så søde ved børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.