Bytur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Na-Wi

Jeg kunne virkelig godt tænke mig snart at komme i byen.. Er lige blevet alene med min søn, og det er virkelig hårdt arbejde.. Derfor kunne det være skønt at komme ud og have en sjov aften og møde nogle nye mennesker.. Jeg er 24 år og bor i Jyderup (vestsjælland) .. Jeg har kun veninder der venter sig, så de er ikke så friske..

Så tænkte jeg om der måske var andre herfra der havde det på samme måde, og måske vi kunne samle en flok til en sjov aften i byen !?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Frk Mig

Na-Wi skriver:

Jeg kunne virkelig godt tænke mig snart at komme i byen.. Er lige blevet alene med min søn, og det er virkelig hårdt arbejde.. Derfor kunne det være skønt at komme ud og have en sjov aften og møde nogle nye mennesker.. Jeg er 24 år og bor i Jyderup (vestsjælland) .. Jeg har kun veninder der venter sig, så de er ikke så friske..

Så tænkte jeg om der måske var andre herfra der havde det på samme måde, og måske vi kunne samle en flok til en sjov aften i byen !?

Ej øv hvorfor bor du så langt væk .. jeg sad i dag og tænkte på jeg godt kunne bruge en by tur .. det er 2 år siden jeg har været i byen sidst .. 

Anmeld

25. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

øv der bor du lidt for langt væk...
Jeg var total klar til fest igår. Rasmus Seebach var i byen, og jeg kendte bare alt for mange som sku til det, = en masse mennesker i byen i løbet af natten. Men nej, sådan skulle min fri-weekend altså ikke bruges.
Ku sagtens klare en tur i byen i dag også

Anmeld

25. februar 2012

Na-Wi

øv tøser ..

Anmeld

25. februar 2012

twinny

Kom til KBH.. jeg er frisk.  Trænger virkelig snart til at komme ud med nogle tøser og give den gas. hehe

Anmeld

25. februar 2012

Na-Wi

twinny skriver:

Kom til KBH.. jeg er frisk.  Trænger virkelig snart til at komme ud med nogle tøser og give den gas. hehe

Jeg er villig til at komme til København

Anmeld

25. februar 2012

twinny

Na-Wi skriver:

Jeg er villig til at komme til København

Jamen altså dog... Det lyder skønt... Vi må lige prøve at få et par tøser mere med på det. 

Anmeld

25. februar 2012

Na-Wi

twinny skriver:

Jamen altså dog... Det lyder skønt... Vi må lige prøve at få et par tøser mere med på det. 

Lyder som en plan

Anmeld

25. februar 2012

twinny

Na-Wi skriver:

Lyder som en plan

ellers tager vi to bare ud og svinger hofterne.. 

Har skrevet en besked til dig med mit nummer. 

Anmeld

26. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg er os klar på bytur i København  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.