Når man skal vælge en symaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

AnnaK89

Er der så noget bestemt i går efter?
Funktioner, prisleje, design?

Er en billig symaskine lige med en dårlig symaskine?

Hvis man nu gerne selv vil sy sådan nogle ballonbukser, kjoler og trøjer - er der så mønstre man kan finde og størrelsesguide?

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

AnnaK89

25. februar 2012

heidi30

Sjovt du har oprette den her; jeg har præcis tænkt at gøre det samme.

Jeg vil vildt gerne lærer at sy og det skal jo starte med en symaskine men jeg aner heller ikke noget om modellerne osv. 

Håber der kommer en masse svar 

Anmeld

28. februar 2012

IngenKoPåIsen

heidi30 skriver:

Sjovt du har oprette den her; jeg har præcis tænkt at gøre det samme.

Jeg vil vildt gerne lærer at sy og det skal jo starte med en symaskine men jeg aner heller ikke noget om modellerne osv. 

Håber der kommer en masse svar 

Jeg håber også I får svar så hende den søde Anna-Kathrine kan sy noget tøj til os hehe..

Anmeld

28. februar 2012

Maja_4000

Min symaskine er bare min mormors som jeg har lånt Hehe .. Men jeg har hørt at den billige fra f.eks. Kvickly er ok , hvis du "bare" skal sy bukser , bluser , puder osv. (:

Mini Kreas mønstre er rigtig gode ! Dem kan jeg godt anbefale   http://minikrea.dk/

Anmeld

28. februar 2012

ano14316

Jeg købte en gammel en brugt for 350 kr på dba.

Og den er jeg ganske tilfreds med.

Anmeld

28. februar 2012

Zafir

Jeg har en pfaff symaskine og en rigtig gammel en af slagsen. - Vi taler ikke om håndsving, men en 60'er model. Den er GENIAL. Den er på ingen måde moderne, men den kan sy i alting. Den er bare SKØØØN.

Det har været svigermors. Tom fik den af hende engang fordi den var i stykker, også har han repereret den.

Men altså - det jeg har prøvet at billige symaskiner, er at de ikke rigtig er pengene værd. Så hellere købe en ordenlig maskine brugt

God fornøjelse.

Anmeld

28. februar 2012

VIPpigen

Jeg ville til de små opgaver købe en bernette model. Den er super god til opstart. Jeg havde en i 5-6 år inden jeg måtte købe en ny, af den simple grund, den udviklede sig ikke sammen med mig. Maskinen lever endnu ved min veninde og syet stadig vidunderligt. Kig på symaskine.dk og giv dem et kald, du skal prutter om prisen og gerne få både tråde og saks med i handlen, du skal bare være hård... Hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.