Ser I Voice ? og hvem stemmer I på ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

lycly

grinny skriver:

JJa

Det burde hun heller ikke.

ABBA sange er og vil altid være sange man skal passe meget på med at bruge i sådan nogle programmer, for man skal virkelig kunne synge før det bliver "accepteret" af folket!

Ja, de er svære at leve op til, og man kan meget hurtigt ødelægge hele sangen. Så det var ikke et smart træk af Sten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

nilletøz

michelledam skriver:

Men tror der blir kamp mellem de sidste 2!!

Anmeld

25. februar 2012

grinny

LunaLykke skriver:

Ja, de er svære at leve op til, og man kan meget hurtigt ødelægge hele sangen. Så det var ikke et smart træk af Sten

Nej, det var det ikke.

Men hendes opførelse sidste gang, eller sidste gang igen? Kan ikke lige huske det  Gjorde nok heller ikke hendes situation bedre

Anmeld

25. februar 2012

Mother-love

nilletøz skriver:

Men tror der blir kamp mellem de sidste 2!!

Ja jeg tror desværre at mathias vinder fordi der sidder så mange tøser derude som synes han er såååå sød. Det er han da også men han har bare ikke vinder stemmen. Det har KIM.

Anmeld

25. februar 2012

FrkLarsen

LunaLykke skriver:

Jeg holder så meget med Mathias ! Og har allerede stemt

Kim 

Anmeld

25. februar 2012

lycly

michelledam skriver:

eerddl

Ja jeg tror desværre at mathias vinder fordi der sidder så mange tøser derude som synes han er såååå sød. Det er han da også men han har bare ikke vinder stemmen. Det har KIM.

Han er altså også sååå sød ! og hans stemme er bare SKØN . Men Kim er også super dygtig, og det er de helt rigtige 2 der står tilbage .

Anmeld

25. februar 2012

Mother-love

LunaLykke skriver:

Han er altså også sååå sød ! og hans stemme er bare SKØN . Men Kim er også super dygtig, og det er de helt rigtige 2 der står tilbage .

Tjaa jeg synes så liv og kim skulle stå tilsidst. Men vil så sige at mathias sang her til sidst var bedre end både liv og bjarnes. Så måske det er rigtigt at han er blandt de sidste to

Anmeld

25. februar 2012

Mother-love

LunaLykke skriver:

Tjaa jeg synes så liv og kim skulle stå tilsidst. Men vil så sige at mathias sang her til sidst var bedre end både liv og bjarnes. Så måske det er rigtigt at han er blandt de sidste to

Anmeld

25. februar 2012

wamse

Mathias 

Anmeld

25. februar 2012

th

KOM SÅ KIM KOM SÅ KIM DU HAR FORTJENT DET

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.