Espresso maskine. Hvilken en??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.323 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Kloster

Hej.

Nogen der har en Espressomaskine?

Min idé er at få en kop rigtig god kaffe engang imellem. Gerne café latte, cappocino osv. Kan man det med sådan en maskine og hvilken en er bedst? Og hvad med de kapsler osv??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

MorDk

Læser liiige med her... 

Vi vil nemlig også rigtig gerne have en (ELSKER KAFFE) hihi...

Anmeld

25. februar 2012

LykkeB

Kloster skriver:

Hej.

Nogen der har en Espressomaskine?

Min idé er at få en kop rigtig god kaffe engang imellem. Gerne café latte, cappocino osv. Kan man det med sådan en maskine og hvilken en er bedst? Og hvad med de kapsler osv??

Jeg har en dolce gusto og den bliver brugt rigtig flittigt!! Synes simpelthen at den er så god. Cafe latte og den varme kakao smager så godt. Det er nemt og simpelt og du kan faktisk få alle mulige smagsvarianter. Chai latte, cafe latte, kakao, ICE the, espresso, cafe au lait og ja, kunne blive ved. Vil helt sikkert anbefale den maskine

Anmeld

25. februar 2012

Hailiesmom11

Zinzino maskinen er super god..

Har en veninde der sælger dem  Jeg er ved at spare op til en den koster 1300 kr

Anmeld

25. februar 2012

Kloster

De kapsler der giver smagen, er de dyre? Og hvor mange kopper giver hver kapsel?

Anmeld

25. februar 2012

Koen.

LykkeB skriver:

Jeg har en dolce gusto og den bliver brugt rigtig flittigt!! Synes simpelthen at den er så god. Cafe latte og den varme kakao smager så godt. Det er nemt og simpelt og du kan faktisk få alle mulige smagsvarianter. Chai latte, cafe latte, kakao, ICE the, espresso, cafe au lait og ja, kunne blive ved. Vil helt sikkert anbefale den maskine

ENIG

Vi har en dolce gusto circolo og elsker den, de må rende med tv, mand og smykker bare ikke min kaffemaskine ej pjat! Men den er i hvert fald kanon !

Anmeld

25. februar 2012

Koen.

Kloster skriver:

De kapsler der giver smagen, er de dyre? Og hvor mange kopper giver hver kapsel?

Det er lidt forskelligt.. men en pakke med kapsler koster knap 45 kr til den vi har (dolce gusto) og alt efter hvad det er er der til inten 8 eller 16 kopper i en pakke.. mandens kaffe kræver en kapsel pr. Kop hvor i mod med latte kræver 2 kapsler pr kop

Anmeld

25. februar 2012

LykkeB

tanja. skriver:

ENIG

Vi har en dolce gusto circolo og elsker den, de må rende med tv, mand og smykker bare ikke min kaffemaskine ej pjat! Men den er i hvert fald kanon !

Haha 

Anmeld

25. februar 2012

Kloster

Har hørt sådanne maskiner larmer en del???

Anmeld

25. februar 2012

Koen.

Kloster skriver:

DDeDenHar hørt sådanne maskiner larmer en del???

Den brummer lidt.. vores lejlighed er MEGET lydt og har en datter der vågner ved det mindste men den larmer ikke så meget at hun vågner af den, selvom hendes værelse og køkkenet ligger tæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.