Grøntsagsmos der kan fryses ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

L&V

signe. skriver:

Okay mange tak.. må prøve lidt forskellige kombier, men indtil videre har han været altspisende...

Ja så er det da bare med at prøve os de ting man ikke selv måske bryder sig om, så kan det jo være det små ikke bliver kræsne Håber i hvert fald ikke Laura kommer til at ligne sin mor på det punkt så hun smager os bare på alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

signe.

Aniteb skriver:

Et godt råd er sådan en silicone is-terninge bakke, så når de er frosset til, kan man lige vippe dem om i en skål og lave en ny portion.

uh ja smart.. men så går der en del stykker til en portion?

Anmeld

25. februar 2012

signe.

Månsson skriver:

Ja så er det da bare med at prøve os de ting man ikke selv måske bryder sig om, så kan det jo være det små ikke bliver kræsne Håber i hvert fald ikke Laura kommer til at ligne sin mor på det punkt så hun smager os bare på alt

Ja, vi har jo allerede Hasse som er kræsen, så ved Laurits bliver der bare kørt på

Anmeld

25. februar 2012

L&V

signe. skriver:

Ja, vi har jo allerede Hasse som er kræsen, så ved Laurits bliver der bare kørt på

åh det er bare træls men godt at hun så bare køre på

Anmeld

25. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Aniteb skriver:

Et godt råd er sådan en silicone is-terninge bakke, så når de er frosset til, kan man lige vippe dem om i en skål og lave en ny portion.

syne jeg har læst en artikel om at man ikke må fryse mos ned i isterningebakker men i fryseposer så man kan ligge ned i isterningebakkerne.

Men ved ikke om det er noget andet med silicone isterningebakker

Anmeld

25. februar 2012

Plysbjørnen

signe. skriver:

uh ja smart.. men så går der en del stykker til en portion?

Jeg brugte 2-3 alt efter hvor sulten de var...

Anmeld

25. februar 2012

Plysbjørnen

mor:) skriver:

syne jeg har læst en artikel om at man ikke må fryse mos ned i isterningebakker men i fryseposer så man kan ligge ned i isterningebakkerne.

Det ved jeg ikke, men det gjorde jeg og det var et råd jeg fik fra nogen i min mødregruppe...

Anmeld

25. februar 2012

L&V

mor:) skriver:

Der ska bare noget over eller omkring så det ikke får frost skader

Anmeld

25. februar 2012

lycly

signe. skriver:

Okay super, tak for hjælpen.. nu du siger det med grønne grøntsager, er det så ment at når man har kogt det og most det, så kan det ikke fryses, fordi man ikke må varme det op igen?

Ja, præcis. Jeg ved det er sådan med spinat, men kan ikke huske om det også er med broccoli. 

Anmeld

25. februar 2012

L&V

LunaLykke skriver:

Ja, præcis. Jeg ved det er sådan med spinat, men kan ikke huske om det også er med broccoli. 

Det er en gammel myte den med spinat der sker intet, tværdigmod så holder det smagen hvor katofler og andre rodfrugter bliver blege i smagen pga alt det vand det indeholder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.