Hej.
Lige om lidt... Kun om 3 måneder har manden og jeg filme kobberbryllup. Er så glad og glæder mig meget til at nå den milepæl med min dejlige mand.
Vi har så snakket om, hvad vi forventer og ønsker af sådan en dag... Vi er ikke til morgenvækning, sange, 3 retters menu osv.
Så vi har snakket lidt om at holde lidt åbent hus og sætte annoncer i avisen med at der er åbent hus fra kl 11 og at der skal tilmeldes til aftensmaden.
Vi har så snakket om et pølsebord til frokost. Ved jo ikke helt hvor mange, der kan dukke op til frokost, da det er en søndag (6. maj) Også kan jeg bage 2-3 bradepangekager til kaffen.
Vi har så snakket om at få ta-selv-bord udefra, hvor folk så skal tilmelde sig.
I januar var vi til nogle venners kobberbryllup. Det var også sådan noget a la det vi har snakket om (ell omvendt
) Men de havde sendt indbydelser ud til folk, de ville være sikre på ville komme og fejre dagen med dem. Men mon ikke det er "nok" at sætte det i de aviser, der er her omkring?
Men jeg synes, vi mangler lidt forlsg til menu og evt hvordan og hvorledes.... (kan lige sige på forhånd... Vi vil ikke have pålægskagemand til frokost...)
Nogen der har nogle ideer....
Anmeld