Øjenfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.902 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

Diana...

Hejsa

Hvad farve øjne havet jeres børn da de blev født?
Hvad farve ændret de sig til?
Hvor gamle var de da det skiftet?

Knus Diana som har Lucas med 3 ringe i 3 forskellige blå farver helt yders MEGET mørke blå Midterst lidt lyser blå og inders lyse blå så smukke er de.

Er spændt på om de bliver ved med at være blå el ændre sig til brune
Claus har lys blå øjne jeg har næsten sorte øjne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

Anja

Hos både Elias og Esther har øjenene været helt sorte da de blev født. De ændrede sig langsom til meget mørkeblå og i ca 3 mdrs alderen var de tydeligt blå. De har begge en meget mørk ring yderst og så klare blå øjne ellers.

Anmeld

25. marts 2009

Miss BananaHammock

Nu har jeg desværre ikke selv fået børn endnu, men kan svare på mine egne vegne. :-)

Da jeg blev født havde jeg helt sorte øjne, så ændrede de sig til blålige og tilsidst blev de brune. Lige præcis hvornår skiftet var ved jeg ikke, men tror ikke mine forældre var overrasket, da min fars øjne var brune og han så skulle have et res. gen for blå for at jeg kunne blive blåøjet.
Det samme var det også med mit hår som var helt lyst i starten også er blevet mørkt efter vi kom til danmark (er født i afrika og kom til dk som 4 årig)

Så alt er muligt :-)

Anmeld

25. marts 2009

Diana...

Nena skriver:

Nu har jeg desværre ikke selv fået børn endnu, men kan svare på mine egne vegne. :-)

Da jeg blev født havde jeg helt sorte øjne, så ændrede de sig til blålige og tilsidst blev de brune. Lige præcis hvornår skiftet var ved jeg ikke, men tror ikke mine forældre var overrasket, da min fars øjne var brune og han så skulle have et res. gen for blå for at jeg kunne blive blåøjet.
Det samme var det også med mit hår som var helt lyst i starten også er blevet mørkt efter vi kom til danmark (er født i afrika og kom til dk som 4 årig)

Så alt er muligt :-)

Jeg født med brune øjne og har næsten sorte øjne nu. men er os født med næsten krid hvidt hår og da jeg blev 6-7 år blev jeg mørk håret det samme med min kæreste altså med håret.

Anmeld

25. marts 2009

Bastian

Begge mine børn er født med blå øjne. De skiftede til brune i 1 års alderen...

Anmeld

25. marts 2009

Pia.

Alle tre børn født med blå øjne, men omkring 1 års alderen blev de helt mørkebrune...

Jeg har blå øjne, men deres far har brune øjne.

Anmeld

25. marts 2009

Bastian

Bastian skriver:

Begge mine børn er født med blå øjne. De skiftede til brune i 1 års alderen...

Jeg mener selvfølgelig ikke, at de skiftede lige pludseligt i et års alderen. De blev selvfølgelig mørkere og mørkere hen over en lang periode for i et års alderen endelig at nå den farve de har i dag.

Anmeld

25. marts 2009

Stumpen

PiaR skriver:

Alle tre børn født med blå øjne, men omkring 1 års alderen blev de helt mørkebrune...

Jeg har blå øjne, men deres far har brune øjne.

Ælsker brune øjne...

Anmeld

25. marts 2009

lene

begge mine er født med mørkebrune øjene, mathias er lys brun nu hvor Claras øjene er helt mørkebrune, clara var sort håret da hun blev født mathias var brun hårede, de har begge brunt hår nu, dog er claras en anelse mørker, jeg har blå øjene og deres far mørkebrune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.