Er så ked (svigermor og svigermor's mor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

Anonym trådstarter

Er så ked - både min svigermor og svigermor's mor opfordre mig til at have vores datter på 16 mdr. med i bil UDEN autostol..

Det er jo kun lige få min. det handler om.. De blev faktisk sure på mig, og synes det var fjollet at jeg ville tage bussen istedet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Er så ked - både min svigermor og svigermor's mor opfordre mig til at have vores datter på 16 mdr. med i bil UDEN autostol..

Det er jo kun lige få min. det handler om.. De blev faktisk sure på mig, og synes det var fjollet at jeg ville tage bussen istedet..

På ingen måde fjollet... Som om et uheld ikke kan ske på 1 km.. De er da dirkete DUMME.. 

Tag den bus og stå ved det.. DET RIGTIGE..

Anmeld

25. februar 2012

JJH

det er din datter og DIT ansvar at hun bliver transporteret sikkert frem og tilbage. Syntes absolut ikke deres formaninger er i orden!

Anmeld

25. februar 2012

Zicla

What! Det skal du ikke opfordres til... Hvad sker der hvis der sker dit barn noget? 

Det er dit ansvar så det du gør der, er rigtigt... De er snot dumme... Bliver de sure over det, så lad dem være sure... 

Anmeld

25. februar 2012

heidi30

Hej,

de havde børn i en anden tid. Dengang skulle deres børn ikke sidde i stole eller sidde med sele og nu synes de jo nok det hele er for meget. 

Men du er moderen og den oplyste her, og dit barn skal da selvfølgelig ikke ud og køre i en bil uden autostol. 

Jeg synes du gør det helt rigtigt hvis du valgte at tage bussen. At de så bliver sure, er deres sag men du kan minde dem om at de ikke skal bekymre sig om deres barnebarns sikkerhed det har du gjort for dem!

Anmeld

25. februar 2012

bullerbassen

Anonym skriver:

Har haft diskussionen med min mor og daværende mand , de kørte med vores store drenge uden stol.

Det gjorde de en gang og så fik jeg fortalt at det skulle de ALDRIG prøve igen.

Bliver så forbarmet over folk der køre rundt med børnene på skødet, kunne jeg aldrig finde på.

Tror desværre bare de er en anden generation der ser anderledes på det. Et familie medlem har sagt til mig , at minlillebror var så hysterisk  fordi de ville have deres egne stole blev brugt. Og måtte så sige min mening, at det ikke er hysterig men at man vægter sikkerheden højt

Syntes du skal gøre dem klart, at du på ingen måde vil have hun skal køres med uden at være spændt fast i godkendt stol

Anmeld

25. februar 2012

Jeia

Jeg havde samme problem med min svigerfar, da min dreng var lille. Han havde meget svært ved at forstå at min dreng skulle sidde i stol lige meget hvor kort turen var. Og så var jeg endda så besværlig som at kræve at stolen skulle have rigtig vægtklasse og være godkendt. De har nemlig en ikke godkendt stol +15 kg, som de brgte til deres andet barnebarn, hun vejede heller ikke over 15 kg på det tidspunkt. Jeg holdt bare fast i at jeg tog bussen eller gik hjem. Nu har han endelig forstået det, eller afskrevet mig som umulig

Hold bare fast i dit, du ved bedst

Anmeld

25. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Det er ligemeget om det er få min eller mange km. Det tager kun et splitsekund for en trafikuheld at ske. Det er ligesom dem der bare ikke vil have selen på "hvis de kun skal ned på tanken".

Du valgte rigtigt da du nægtede at have dit barn med i bilen uden autostol. Men jeg kan godt forstå at du er ked, for det er mega-hårdt når nogen prøver at presse en til noget...især svigerfamilie

Anmeld

25. februar 2012

roenlund

Jeg er så enig med alle de andre, du skal bare holde på dit...

hvad siger din kæreste til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.