twinboys skriver:
Min første tanke var at hvorfor kontakter du dem hele tiden, mens far har tiden med jeres barn... Hvordan ville du have det, hvis han kontaktede dig hele tiden.... Stoler du ikke på barnets far og hvorfor kan du ikke bare vente til faderen giver lyd på hvornår søndag de kommer...
Lad dem nu nyde far og barn tiden
Undskyld mit sure opstød og ja forstår godt du savner dit barn og gerne vil vide at det har det godt...
Majbritt
synes måske heller ikke det er at kontakte dem hele tiden at forsøge at få kontakt til dem én gang om dagen?
Jeg ville ELSKE hvis barnets far ville ringe én gang om dagen for at høre at h*n har det godt... Men det gør han ikke
der har været nogle problemer med samværet og derfor er det ekstra vigtigt for mig at vide tingene går godt så vi ikke risikerer der går hårknude i det igen! derudover har vores barn nogle luftvejskomplikationer og havde tendens til nye lungeproblemer da samværet startede. Det er vigtigt for mig at vide om problemer er af- eller tiltagende så jeg på forhånd ved om det er et sygt barn jeg får hjem - og de oplysninger får jeg ikke medmindre jeg spørger! Det har faktisk ikke noget med savn at gøre for jo, selvfølgelig savner jeg, når mit barn ikke er hjemme, men det er mig der kæmper for at de skal se hinanden så på den måde er det en sejr når det lykkes!
og mht det med at jeg bare skal vente på at han giver lyd. Så kan jeg vente til det banker på døren i morgen, og jeg forsøger, trods alt, at have lidt liv når jeg endelig har lidt alene tid
så det er rart at der ikke skal rives en hel dag ud af kalenderen fordi jeg ikke ved om mit barn kommer hjem kl.10 eller kl.19! 
Så for at svare på dit spørgsmål: jeg ville have det rigtigt fint med at min eks ringede dagligt for at høre hvordan vores barn har det og det er for mig helt naturligt at man som forælder kan sige godnat til sit barn hver dag, selvom det ikke altid sover hjemme! Princippet er da det samme med overnatning hos kammerater! At man lige kan checke ind om aftenen og sikre at dagen er gået godt og sige godnat! 
Anmeld