Toilet træning ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

NatteS

Hvornår begyndte i seriøst på toiltet/potte træning ?

Jeg har en 2½ årig dreng der er begyndt a vise rigtig interresse i toilettet.

Vi har i et års tid haft potten til at stå, og når han har lavet stort eller været ved at lave, opfordrede vi til at sidde på potten.. Men ud over det synes jeg ikke rigtig han har ville "lege med".

Men nu skal han til at i børnehave til sommer og så begynder jeg at tænke om det er ved at være tid ?

eller hvad ?

Hvad er jeres erfaringer.. hvordan startede i rigtig ? nogle gode råd ?

knus fra Natasja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

B&J

vores dreng viste intresse for wc da han var 22mdr så over i dagplejen kommer han på det når han har lyst her hjemme er han da ca engang om dagen, vi spør ham hver gang vi skal skifte ble og ellers ind i mellem han er super dygtig til at sige ja tis tis eller nej tak... så vi træner ikke inu vi lytter på hvad han vil men for din side vil jeg helt sikkert begynde lyder som om der er en der gerne vil og især når i har prøvet det med potten

Anmeld

25. februar 2012

foto på lærred

NatteS skriver:

Hvornår begyndte i seriøst på toiltet/potte træning ?

Jeg har en 2½ årig dreng der er begyndt a vise rigtig interresse i toilettet.

Vi har i et års tid haft potten til at stå, og når han har lavet stort eller været ved at lave, opfordrede vi til at sidde på potten.. Men ud over det synes jeg ikke rigtig han har ville "lege med".

Men nu skal han til at i børnehave til sommer og så begynder jeg at tænke om det er ved at være tid ?

eller hvad ?

Hvad er jeres erfaringer.. hvordan startede i rigtig ? nogle gode råd ?

knus fra Natasja

Hvis han viser interesse så synes jeg helt sikkert du skal fange ham mens han synes det er spændende.

Min datter startede på samme tid som din, da det var sommer og meget nemmere i forhold til flyverdragt osv. Hun brugte Potte i et par måneder og gik så over til toilet med sådan et toiletsæde.

Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.