Skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2012

MLT

Hej.. Jeg har lige opdaget disse to røde pletter på min datters ben, og nu kommer jeg i tvivl om, om det er 'starten' på skoldkopper? Jeg ved godt, at billedet ikke er så godt, men det var lige det eneste jeg kunne få.. 
Vi skal til børnefødselsdag i dag. Jeg er lidt i tvivl om, om vi skal tage med.. Vil jo helst ikke smitte de andre børn, hvis det nu er.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

MLT

Slet ingen

Anmeld

25. februar 2012

Maja88

nej vil jeg ikke mene.. man kan jo knopper af så mange ting... varme... børneeksem.. tøj eller ble som har slidt lidt på det sted

Anmeld

25. februar 2012

roenlund

synes desværre ikke jeg kan vurdere noget ud fra det billede...

Anmeld

25. februar 2012

Caroline86

skoldkopper er meget karakteristiske ved at der meget hurtigt kommer blærer på... Så hvis der er små væskefyldte blærer på de røde knopper kan det godt være skoldkopper, selvom jeg umiddelbart ikke tror det, ud fra dit billede

Anmeld

25. februar 2012

AndreasMor84

MLT skriver:

Hej.. Jeg har lige opdaget disse to røde pletter på min datters ben, og nu kommer jeg i tvivl om, om det er 'starten' på skoldkopper? Jeg ved godt, at billedet ikke er så godt, men det var lige det eneste jeg kunne få.. 
Vi skal til børnefødselsdag i dag. Jeg er lidt i tvivl om, om vi skal tage med.. Vil jo helst ikke smitte de andre børn, hvis det nu er.. 

Skoldkopper starter som regel i ansigtet og er oftest ledsaget af lidt feber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.