Tærte til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.951 visninger
63 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Pige2009

Laura og jeg får af og til tærte til aftensmad - tærte som jeg selv kreerer fra bunden. Nogle af mine bekendte mener dog ikke, at man kan få tærte til aften og nøjes med det

Hvad siger I? Kan man få tærte til aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

MelikkazMoar

Baagøe skriver:

Laura og jeg får af og til tærte til aftensmad - tærte som jeg selv kreerer fra bunden. Nogle af mine bekendte mener dog ikke, at man kan få tærte til aften og nøjes med det

jo da det kan man da

Anmeld

24. februar 2012

Mamalou

Baagøe skriver:

JA. Det gør vi også. Det er lækkert og nemt. Min bonusdatter elsker tærte - som resten af familien. 

Jeg har fået de samme kommentar omkring æggekage, men det får vi nu alligevel til aftensmad...

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

MelikkazMoar skriver:

jo da det kan man da

Ja, ikke 

Anmeld

25. februar 2012

Pige2009

Mamalou skriver:

JA. Det gør vi også. Det er lækkert og nemt. Min bonusdatter elsker tærte - som resten af familien. 

Jeg har fået de samme kommentar omkring æggekage, men det får vi nu alligevel til aftensmad...

Mange tak for svar Her får vi også af og til æggekage med purløg og røget bacon i skriver til aftensmad

Anmeld

25. februar 2012

FamilienSørensen

Baagøe skriver:

Det kan man altså sagtens, hvis man kan få pandekager med is til aftensmad kan man også få tærte

Anmeld

25. februar 2012

Mamalou

Baagøe skriver:

Mange tak for svar Her får vi også af og til æggekage med purløg og røget bacon i skriver til aftensmad

Æggekage er så godt! Jeg kommer af og til kartofler i, det er guf!

Anmeld

25. februar 2012

LykkeB

Baagøe skriver:

Vi fik hjemmelavede tærte til aften og det får vi tit 

Anmeld

25. februar 2012

pemiro

Baagøe skriver:

Herhjemme får vi tit tærte til aftensmad, med lid forskelligt indhold, alt efter humør. Tærtedejen er hjemmelavet og lidt grov i det, så den mætter jo a h til

Vi får salat ved siden af, og min voksne mand på 2 m og 110 kg bliver altså mæt.  Vi har til to dage i sådan en tærteform! Så det kan man snildt

Anmeld

25. februar 2012

spj

Ja da, elsker tærte. Er bare så dårlig til at finde på hvad der skal i og lave det. Så hvis i har nogle opskrifter modtages de gerne med kyshånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.