Ægdonation i udlandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.498 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

sus73

Jeg er i den situation at jeg ikke kan få børn med egne æg og er nu i gang med at undersøge mulighederne for ægdonation i udlandet.

Hvis nogen herinde har erfaring med klinikker i udlandet, hører jeg gerne fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Nessie

sus73 skriver:

Jeg er i den situation at jeg ikke kan få børn med egne æg og er nu i gang med at undersøge mulighederne for ægdonation i udlandet.

Hvis nogen herinde har erfaring med klinikker i udlandet, hører jeg gerne fra jer

Kender desværre ikke noget til det. Hvad med klinikkerne her i DK?

Anmeld

25. februar 2012

foto på lærred

sus73 skriver:

Jeg kan anbefale LFUB:

http://www.lfub.dk/forum/category/17.html

Camilla

Anmeld

25. februar 2012

aarhusmor

Der er en del der har gode erfaringer med en klinik i Brno Tjekkoslovakiet. Det ligger ca. 3 timer længere væk end Prag, så en køretur på 12 timer i bil.

I Prag har vi selv haft kontakt med en meget prof klinik som vi var glade for, men pga. sygdom måtte vi afbryde i sidste øjeblik desværre

Prisen var mellem 30000 og 50000 kr. for ét forsøg, hvor man har retten til alle de æg der er. Den klinik vi brugte kostede 50000, men så var 3 forsøg gratis, såfremt der var æg nok til det fra donor.

Men som sagt ville jeg nok alligevel vælge den i Brno i dag fordi de har så godt et ry. Men dem kan du læse om på Lfub og på Fb er der også nogle grupper

Anmeld

26. februar 2012

sus73

Nessie skriver:

Kender desværre ikke noget til det. Hvad med klinikkerne her i DK?

Jeg skal bruge både æg og sæd, og det kan jeg ikke i Danmark. Derfor må jeg kigge udenfor landets grænser.

Anmeld

26. februar 2012

sus73

foto på lærred skriver:

Jeg kan anbefale LFUB:

http://www.lfub.dk/forum/category/17.html

Camilla

Tak

Jeg har allerede været inde og læse en masse, men synes godt nok det er uoverskueligt. Mange skriver især om Unica i Tjekkiet, men jeg har også indtryk af at mange ikke bliver gravide af behandlingen der - det kan selvfølgelig også være udtryk for at dem der er på debatten er dem, som ikke er lykkes at blive gravide.

Anmeld

26. februar 2012

sus73

aarhusmor skriver:

Der er en del der har gode erfaringer med en klinik i Brno Tjekkoslovakiet. Det ligger ca. 3 timer længere væk end Prag, så en køretur på 12 timer i bil.

I Prag har vi selv haft kontakt med en meget prof klinik som vi var glade for, men pga. sygdom måtte vi afbryde i sidste øjeblik desværre

Prisen var mellem 30000 og 50000 kr. for ét forsøg, hvor man har retten til alle de æg der er. Den klinik vi brugte kostede 50000, men så var 3 forsøg gratis, såfremt der var æg nok til det fra donor.

Men som sagt ville jeg nok alligevel vælge den i Brno i dag fordi de har så godt et ry. Men dem kan du læse om på Lfub og på Fb er der også nogle grupper

Tak for tippet, har ikke bil, men mon ikke der findes tog fra Prag. Vil se om jeg kan finde mere info om dem. Ellers har jeg kig på en klinik i Rusland som har en fin succesrate.

Anmeld

27. februar 2012

Nessie

sus73 skriver:

Jeg skal bruge både æg og sæd, og det kan jeg ikke i Danmark. Derfor må jeg kigge udenfor landets grænser.

Det har jeg aldrig tænkt over at man ikke kan.

Pøj pøj med projektet, håber du finder en god klinik

Anmeld

28. februar 2012

foto på lærred

sus73 skriver:

Hvis I har været tilknyttet en privatklinik, har de så nogle anbefalinger (klinikker de benytter i udlandet) ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.