Jeg blev sikkert bare en smule rørstrømsk ligenu men hold kæft jeg tager hatten af for jer/ os kvinder der er villige til at gå et behandlingsforløb igennem 
Jeg har selv lige været igang med min første behandling ( IVF Kort ) og har været meget påvirket af det. Dels har jeg nåleskræk og synes aldrig jeg rigtigt blev fortrolig med det. Det gjorde ondt, jeg kunne ikke stikke igennem nogle gange og måtte prøve igen osv. Jeg blev hurtigt påvirket af hormonerne, blev træt, blev øm i underlivet så jeg følte ikke rigtigt jeg kunne noget
Min ÆU gik tilgengæld fint med har haft frygtelig ondt bagefter og selv om det i dag er en uge siden jeg fik taget æg ud er jeg bestemt ikke på toppen.
Da der desværre ikke var nogle æg at lægge tilbage skal jeg altså på den igen. Denne gang i lang behandling. Jeg havde et sindsygt smerteanfald efter jeg fik det afvide og havde et fast mantra der kørte oppe i mit hovede "Jeg gør det igen, jeg gør det igen, jeg gør det igen" Istedet for "AAAAALDRIG MERE"
Jeg er helt med på endnu et forløb, men jeg har det også sådan at så må vi tage den derefter......En pause skal jeg ihvertfald have.
Jeg synes det er helt sindsygt at man frivilligt går igennem sådan en behandling igen og igen og igen og det synes jeg også bare viser lidt om hvor super seje vi er 
Så skal vi ikke tage og lige give os selv et lille klap på skulderen og det samme til vores mænd som skal holde os ud og ikke kan så meget andet end bare at se på 
Anmeld