Bedre sent end aldrig.. Jakob er blevet 1 år.. BILLEDSPAM :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Jakob'sMor

JeNoVa skriver:

Gode billeder. Tillykke med ham!

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

B&J

Jakob'sMor skriver:

Åh mange tak Ja, det er utroligt. Godt det ikke fortsætter sådan hele livet igennem

hihihi jaa det ville ikke være godt men til de er 16 år bliver de jo ved med at forandre sig og vokse puhhh syntes tiden flyver når man bare skriver 16år hihihihi

Anmeld

24. februar 2012

Jakob'sMor

B&J skriver:

hihihi jaa det ville ikke være godt men til de er 16 år bliver de jo ved med at forandre sig og vokse puhhh syntes tiden flyver når man bare skriver 16år hihihihi

Åh ja, og vi bliver jo også ældre... SHIT

Anmeld

24. februar 2012

B&J

Jakob'sMor skriver:

Åh ja, og vi bliver jo også ældre... SHIT

jaaa hader det..  min milepæl var 25år ved ikke hvorfor det er så hårdt men det syntes jeg virkelig puhhh

Anmeld

24. februar 2012

Jakob'sMor

B&J skriver:

jaaa hader det..  min milepæl var 25år ved ikke hvorfor det er så hårdt men det syntes jeg virkelig puhhh

Min skræmme alder er 30, ved heller ikke hvorfor

Anmeld

24. februar 2012

B&J

Jakob'sMor skriver:

Min skræmme alder er 30, ved heller ikke hvorfor

nej er det ikke mærkeligt... jeg har altid ønsket jeg ville have et barn inden jeg blev 25 men da jeg blev 22 tænkte jeg jeg får sku aldrig børn men jooo det gjorde jeg nu bliver han 2 og jeg bliver 25 så det er fantastisk.. men stadig 25 år hold da op

Anmeld

24. februar 2012

Jakob'sMor

B&J skriver:

nej er det ikke mærkeligt... jeg har altid ønsket jeg ville have et barn inden jeg blev 25 men da jeg blev 22 tænkte jeg jeg får sku aldrig børn men jooo det gjorde jeg nu bliver han 2 og jeg bliver 25 så det er fantastisk.. men stadig 25 år hold da op

Hehe havde ogsådet med børn inden 25 og han kon i januar som jeg blev 25 i september. Nu mangler jeg bare næste mål gift inden jeg er 30 hmmm

Anmeld

24. februar 2012

B&J

Jakob'sMor skriver:

Hehe havde ogsådet med børn inden 25 og han kon i januar som jeg blev 25 i september. Nu mangler jeg bare næste mål gift inden jeg er 30 hmmm

åhhh det vil jeg også gerne  men kræver lige vi begge er heldig med job for der er godt nok ingen ting men heldig vis er min kæreste så heldig at han har fundet en god plads og håber de vil ansætte ham

Anmeld

26. februar 2012

Jakob'sMor

B&J skriver:

åhhh det vil jeg også gerne  men kræver lige vi begge er heldig med job for der er godt nok ingen ting men heldig vis er min kæreste så heldig at han har fundet en god plads og håber de vil ansætte ham

Det forstår jeg godt Krydser fingre

Anmeld

26. februar 2012

Muhmi

Lækker lille dreng... Hvor er det nogle dejlige billeder!  Og tillykke med ham, selvom det er lidt sent ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.