Kaster op når hun har fået popcorn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

*Sofie*

Min datter på snart 3 år har tre gange kastet op om natten, hvor hun har spist popcorn om aftenen. 

Hmm...kan ikk lade vær med at tænke på at det måske ikk er helt tilfældigt...

Er der nogen af jer der har samme oplevelser når der er blevet spist popcorn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Mother-love

*Sofie* skriver:

Min datter på snart 3 år har tre gange kastet op om natten, hvor hun har spist popcorn om aftenen. 

Nu er isabella kun 9 mdr så hun får ikke popcorn. Men det kunne godt tænke sig at hun ikke kan tåle popcorn. Måske i skulle vente et godt stykke tid før i giver hende det igen. Vi andre kan jo også have ting vi ikke kan tåle.

Anmeld

24. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg har kun prøvet det ved mig selv, men det var kun en enkelt gang.

Anmeld

24. februar 2012

*Sofie*

michelledam skriver:

Nu er isabella kun 9 mdr så hun får ikke popcorn. Men det kunne godt tænke sig at hun ikke kan tåle popcorn. Måske i skulle vente et godt stykke tid før i giver hende det igen. Vi andre kan jo også have ting vi ikke kan tåle.

Det er et stykke tid siden nu. Hun har ikk fået popcorn længefordi jeg er bange for reaktionen.

Mon lægen kan teste for popcornallergi...?

Anmeld

24. februar 2012

DitteFisk

*Sofie* skriver:

Det er et stykke tid siden nu. Hun har ikk fået popcorn længefordi jeg er bange for reaktionen.

Hehe...... popcornallergi...

undskyld, det lyder bare komisk.

Måske majs-allergi?

Anmeld

24. februar 2012

Mother-love

*Sofie* skriver:

Hehe nej det tror jeg ikke han kan. Men det kan være noget i popkorn hun ikke kan tåle. Olien måske.? Hvordan har hun det med majs?

Anmeld

24. februar 2012

Gaia

Majs kan som sådan ikke optages af kroppen og derfor når du spiser majs så går de mere ell. Mindre direkte igennem. Ved popcorn som jo er lavet af majS. Kan det være hendes mave simpelthen ikka kan omsætte dem endnu, og derrfor kaster hun dem op. Specielt hvis hun har lidt med afføringen pt. Det samme med at mælk heller ik er godt når man f.eks. Har diarre, da maven ikke kan omsætte dem, så det bare ligger sig på bunden - så at sige. Så måske det gør det samme med popcorn ved din datter. 

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

*Sofie* skriver:

Jeg tænker, det måske kan være den store koncentration af salt, hun ikke kan tåle Lad være med at give hende igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.