Det er så dejligt når familien støtter én

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Anonym trådstarter

Ironi kan være anvendt i overskriften..

Jeg har jo valgt at skulle have en abort, og det er jo ret sent i forløbet.. Min søster har jo så fået det afvide, og det eneste hun tænker på er hvad faren siger til det?? ehm, tak fordi du spørger MIG hvordan JEG har det!!

Som om det ikke er frustrerende nok i forvejen, så skal jeg IGEN døje med en søster der tager farens parti frem for mit, og tænker mere på hvordan han har det end jeg har..

sådan var det også da jeg endelig slap ud af kløerne på min søns far (han var ufattelig kontrollerende, og jeg måtte intet for ham, han kørte mit selvværd helt i sænk) men der var hun på hans side i det hele, og jeg var bare en dum kælling, og sådan er det åbenbart igen..

Som om jeg ikke har det dårligt nok med mig selv i forvejen, så skal jeg igen ikke regne med nogen form for støtte fra min egen familie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ironi kan være anvendt i overskriften..

Jeg har jo valgt at skulle have en abort, og det er jo ret sent i forløbet.. Min søster har jo så fået det afvide, og det eneste hun tænker på er hvad faren siger til det?? ehm, tak fordi du spørger MIG hvordan JEG har det!!

Som om det ikke er frustrerende nok i forvejen, så skal jeg IGEN døje med en søster der tager farens parti frem for mit, og tænker mere på hvordan han har det end jeg har..

sådan var det også da jeg endelig slap ud af kløerne på min søns far (han var ufattelig kontrollerende, og jeg måtte intet for ham, han kørte mit selvværd helt i sænk) men der var hun på hans side i det hele, og jeg var bare en dum kælling, og sådan er det åbenbart igen..

Som om jeg ikke har det dårligt nok med mig selv i forvejen, så skal jeg igen ikke regne med nogen form for støtte fra min egen familie..

Det må da være hårdt! Der er ikke noget værre end at føle sig svigtet af dem, der burde være ens støtte. Det gør sgu ondt!

Men jeg vil lige tilføje, at jeg også tror, min søs og jeg ville blive ret uenige, hvis hun kom og ville have en abort. Det er jo et emne, man i den grad kan være uenige om. Uanset relationer og fortid. Jeg er fx imod - NÆSTEN(kun næsten) uanset grunden til abortønsket... 

Anmeld

24. februar 2012

Muffin_girl

Lad da hende være... Det skal du ikke bruge din energi på .. 

Anmeld

25. februar 2012

Lone Jakobsen

sender dig lige et stort

det kan bestemt ikke være nemt at stå i din situation. men hvad med resten af din familie og dine venner? er de mere posetivt indstillet overfor din situation?

Anmeld

25. februar 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

sender dig lige et stort

det kan bestemt ikke være nemt at stå i din situation. men hvad med resten af din familie og dine venner? er de mere posetivt indstillet overfor din situation?

Resten af min familie ved ikke noget endnu, for jeg ved de reagerer som min søster desværre.. Men mine to bedste veninder er der for mig og står ved min side hele vejen igennem det.. Den ene tager med til aborten og den anden er ved mig bagefter lige så længe jeg har brug for det..

Anmeld

25. februar 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det må da være hårdt! Der er ikke noget værre end at føle sig svigtet af dem, der burde være ens støtte. Det gør sgu ondt!

Men jeg vil lige tilføje, at jeg også tror, min søs og jeg ville blive ret uenige, hvis hun kom og ville have en abort. Det er jo et emne, man i den grad kan være uenige om. Uanset relationer og fortid. Jeg er fx imod - NÆSTEN(kun næsten) uanset grunden til abortønsket... 

Det er hårdt lige nu, og det er ekstra hårdt at familien er imod det.. :/

Heldigvis støtter mine veninder mig fuldt ud og er der for mig..

Det har ikke været en nem beslutning, men det er det rigtige for mig i den her situation.. Jeg kan ikke få det her barn..

Anmeld

25. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

JelagdIroni kan være anvendt i overskriften..

<3 jeg tænker på dig og synes det er stort at dutænker på dit barns behov. Og på pm det vil være godt for en ny at komme nu.

Pyt med din søster. Jeg ved godt det er svært men du bare holde fast. I dennexsituation er det jo ekstra øv fordi i jo havde besluttet jer for at beholde det. Synes det er fint der er en der tænker på faderen at det er din søster er beklageligt.

Håber alt arter sig! <3

Anmeld

26. februar 2012

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Resten af min familie ved ikke noget endnu, for jeg ved de reagerer som min søster desværre.. Men mine to bedste veninder er der for mig og står ved min side hele vejen igennem det.. Den ene tager med til aborten og den anden er ved mig bagefter lige så længe jeg har brug for det..

godt at dine veninder støtter dig. men ellers må du bruge siden her til at læsse lidt af.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.