Søger legegulv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.017 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

mizz-lillemor06

hey tøser

tøsen min gider ikke længe hende kravlegård så vil have sådan noget legegulv. så ville hører om der skulle være ind der ligger inde med sådan nogle i pige farver til billig penge og så skal det jo eventuelt sendes hvis du bor for langt væk.

Mvh Stella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Anja.t

mizz-lillemor06 skriver:

hey tøser

tøsen min gider ikke længe hende kravlegård så vil have sådan noget legegulv. så ville hører om der skulle være ind der ligger inde med sådan nogle i pige farver til billig penge og så skal det jo eventuelt sendes hvis du bor for langt væk.

Mvh Stella

Hej. Jeg har et legegulv med bogstaver.

Vi bor langt fra hinanden, så det skal sendes.

Pris 100 + porto

MVH Anja

Anmeld

24. februar 2012

mizz-lillemor06

Anja.t skriver:

Hej. Jeg har et legegulv med bogstaver.

Vi bor langt fra hinanden, så det skal sendes.

Pris 100 + porto

MVH Anja

okay så bliver det for dyrt kan få et helt nyt for 130 i babysam men takker

Anmeld

24. februar 2012

Tona

mizz-lillemor06 skriver:

hey tøser

Mvh Stella

Jeg har et legegulv til en pige. Jeg bor tættere på dig tror jeg måske? Jeg bor i Vejen...jeg kan se du har skrevet sønderjylland på også

Anmeld

24. februar 2012

mizz-lillemor06

Amandas-mor skriver:

Jeg har et legegulv til en pige. Jeg bor tættere på dig tror jeg måske? Jeg bor i Vejen...jeg kan se du har skrevet sønderjylland på også

ja haderslev. hva skal du havde for det og hva er det for et af legegulvene??

Anmeld

24. februar 2012

Tona

mizz-lillemor06 skriver:

ja haderslev. hva skal du havde for det og hva er det for et af legegulvene??

65 kr ville jeg i alt fald gerne have...Det er ensfarvede brikker i pigefarver og på den ene af brikkerne er der en lille ridse, men slet ikke hul igennem eller noget, men derfor jeg ikke vil tage mere for det

Anmeld

24. februar 2012

mizz-lillemor06

Amandas-mor skriver:

65 kr ville jeg i alt fald gerne have...Det er ensfarvede brikker i pigefarver og på den ene af brikkerne er der en lille ridse, men slet ikke hul igennem eller noget, men derfor jeg ikke vil tage mere for det

skal du til haderslev i den nærmeste fremtid??

Anmeld

24. februar 2012

Tona

mizz-lillemor06 skriver:

skal du til haderslev i den nærmeste fremtid??

Nej, det skal jeg desværre ikke...

Anmeld

24. februar 2012

mizz-lillemor06

Amandas-mor skriver:

Nej, det skal jeg desværre ikke...

okay øv. tror det bliver det samme som hvis jeg kører til kolding og køber det fra nyt. men takker

Anmeld

24. februar 2012

Tona

mizz-lillemor06 skriver:

okay øv. tror det bliver det samme som hvis jeg kører til kolding og køber det fra nyt. men takker

Tror du det? Jeg tror at det er meget billigere stadigvæk, for Vejen ligger jo så tæt på Kolding og kører du over Jels er det kortest...det er 10 km ekstra du skal køre så. Men helt i orden hvis du hellere vil til Kolding  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.