Nu vi er ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Gaia

Navne, så kunne jeg godt bruge lidt hjælp til inspiration til drengenavne. Krav til evt. Navn - ikke for traditionelt altså ikke søren, mikkel, anders, hans, jens osv. I den dur. Men heller ikke for specielle. Så en god mellemting. De navne vi har nu er: phillip, william, malthe.  Håber I søde tøser derude kan komme med en masse gode forslag, som kan hjælpe os lidt på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Nitz - <3 David

Gaia skriver:

Navne, så kunne jeg godt bruge lidt hjælp til inspiration til drengenavne. Krav til evt. Navn - ikke for traditionelt altså ikke søren, mikkel, anders, hans, jens osv. I den dur. Men heller ikke for specielle. Så en god mellemting. De navne vi har nu er: phillip, william, malthe.  Håber I søde tøser derude kan komme med en masse gode forslag, som kan hjælpe os lidt på vej

Her er et par forslag:

Johan
David
Max
Kevin
Benjamin

Jeg havde det på samme måde. Det skulle ikke være for traditionelt.. Men heller ikke for specielt.. Disse navne stod på vores liste

Anmeld

24. februar 2012

hende-nanna

Gaia skriver:

Hvad med:

Villads
Viktor
Tristan
Anton
Lucas
Gustav
Oliver
Elias
Mikkel

Anmeld

24. februar 2012

Skønne Jønne

Min søn hedder Hjalte

Ellers er der

Lauke, Felix, Tristan, Storm

Anmeld

24. februar 2012

Pigent

Gaia skriver:

Jeg kan godt lide de her drengenavne 

Mike 
Nicki
Sofus
Anton
Bertil  

Anmeld

24. februar 2012

AnnaK89

Jeg har rigtig godt lide Elliot, Marius og Charlie

Anmeld

24. februar 2012

JeNoVa

Gaia skriver:

Hvad med:

Charlie

Marco

Romeo

Louie

Alexander

Timme

Mattheus

Ricky

Anmeld

24. februar 2012

Gaia

Min søn hedder Hjalte

Ellers er der

Lauke, Felix, Tristan, Storm

Kan rigtig godt lide navnet hjalte, men manden vil ikke have det navn. Da en spiller fra fck hedder hjalte  ( nu i agf) og min mand er brøndby fan...typisk mande agtigt 

Anmeld

24. februar 2012

Gaia

Tusinde tak for alle jeres fine forslag. listen er so far; malthe, william, phillip, elias, viktor, august. flere forslag modtages gerne  

Anmeld

24. februar 2012

Valle81

Gaia skriver:

CAmBørAntoAntonNavne, så kunne jeg godt bruge lidt hjælp til inspiration til drengenavne. Krav til evt. Navn - ikke for traditionelt altså ikke søren, mikkel, anders, hans, jens osv. I den dur. Men heller ikke for specielle. Så en god mellemting. De navne vi har nu er: phillip, william, malthe.  Håber I søde tøser derude kan komme med en masse gode forslag, som kan hjælpe os lidt på vej

Anton, Arthur, Sigurd, Konrad, Bertram, Laurits, Jeppe, Jacob, Jesper, benjamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.