Sugerør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der har lidt gode råd til, hvordan man lærer et barn på 2 år og drikke af et sugerør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Happiness

Tror bare jeg ville give det til barnet i en kop med vand, og så se hvad der sker Ved ikke om man som sådan kan lære dem det. Måske sidde med et selv og vise hvordan...

Anmeld

24. februar 2012

Saram

Ehm.. Har ikke et godt råd som sådan.. Men igår gav jeg min datter på knap 9 mdr en juice med sugerør i, og hun gjorde bare automatisk.. Går ud fra i har prøvet det?

Anmeld

24. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Er der nogen der har lidt gode råd til, hvordan man lærer et barn på 2 år og drikke af et sugerør?

Prøv med en juice eller andet du kan klemme på.. Når de så sutter på røret klemmer du lidt juice op og derefter går der ik længe før de kæder sutteriet sammen med at der kommer noget op

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Prøv med en juice eller andet du kan klemme på.. Når de så sutter på røret klemmer du lidt juice op og derefter går der ik længe før de kæder sutteriet sammen med at der kommer noget op

Det er prøvet, men hun fjerner bare hovedet når man kommer med sugerøret...........men men men øvelse gør mester  vi prøver bare til den sider lige i skabet heheh

Anmeld

24. februar 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Det er prøvet, men hun fjerner bare hovedet når man kommer med sugerøret...........men men men øvelse gør mester  vi prøver bare til den sider lige i skabet heheh

Hehe ja okay måske kakao er en bedre smag

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Hehe ja okay måske kakao er en bedre smag

Anmeld

24. februar 2012

Jeia

Min søn lærte det lynhurtig, da han fik en juciebrik. Hvad med at prøve med en brik cacao, hvis hun ikke gider jucie.

Anmeld

24. februar 2012

MLT

Vi gav bare Emma en juice med sugerør i, og så kom det bare automatisk.. Jeg har ikke nogen gode råd, desværre :p

Anmeld

24. februar 2012

.....

kender en pige som var lidt over et år, da hun lærte hvordan et sugerør virkede..det skete automatisk, og kan gøre det med en capri sonne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.