Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sabrina89 skriver: Øv. Du står ikke lige og skal til sydfyn vel
Øv. Du står ikke lige og skal til sydfyn vel
nej desværre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone Jakobsen skriver: denne gynge ko søger nyt hjem mindste pris 25kr giv et bud
denne gynge ko søger nyt hjem
mindste pris 25kr
giv et bud
TR skriver: Hvordan er tilstanden?? (;
Hvordan er tilstanden?? (;
den fejler ikke noget. den er ca 2 år gammel men er næsten ikke brugt.
Lone Jakobsen skriver: den fejler ikke noget. den er ca 2 år gammel men er næsten ikke brugt.
TR skriver: Oki byder 120
Oki byder 120
du er den der har budt højest indtil videre. hvis jeg ikke får højere bud inden i aften så er den din
Frøken Førstegangsmor :D skriver: Jeg vil gerne byde 100 kr. Kan hente den omkring 20.marts
Jeg vil gerne byde 100 kr. Kan hente den omkring 20.marts
jeg er lige blevet budt 120kr
jeg lukker tråden her i aften, og så går den til det højeste bud
Lone Jakobsen skriver: jeg er lige blevet budt 120kr jeg lukker tråden her i aften, og så går den til det højeste bud
Det var da også silvans. Manden kommer først hjem i morgen og vi bor i Ringkøbing, men så er jeg nok heldig en anden gang Er I rygere? eller har dyr?
MaybeBaby skriver: Det var da også silvans. Manden kommer først hjem i morgen og vi bor i Ringkøbing, men så er jeg nok heldig en anden gang Er I rygere? eller har dyr?
ja vi har en hund, men nej der bliver ikke røget i hjemmet.
Lone Jakobsen skriver: ja vi har en hund, men nej der bliver ikke røget i hjemmet.
Vi har selv en hundeprut - Jeg kan bare ikke tåle kat. Jeg skriver hvis jeg kan nå det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128