barsel - hvad gør i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvad laver i til dagligt på barsel? Min dreng er 5 mdr og jeg synes dagene er kedelige og lange.. Jeg kender ikke mange i området da vi lige er flyttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hvad laver i til dagligt på barsel? Min dreng er 5 mdr og jeg synes dagene er kedelige og lange.. Jeg kender ikke mange i området da vi lige er flyttet

tirsdag kommer altid mine to søstre og hygger, torsdag babysvøming samt kaffe hos svigermor, fredag sang derefter kaffe med de andre mødre.

mandag og onsdag kommer nogle gange veninder og andre gange hygger jeg bare alene med min dreng

men hvor bor du da henne?

Anmeld

24. februar 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Er i samme situation som dig - har dog heldigvis et par veninder og familie i området, så det får jeg meget tid til at gå med (besøg, kaffeslabbarads, gode middage).

Ellers tager jeg med mdr gr i svømmehal/babybio, og det så kommer der nogle forskellige foredrag/undervisning vi har fået nys om via SP.

Går evt nogle ture med lillemanden.

Så er der alt husarbejdet, rengøring, indkøb, madlavning, vasketøj - gad vide hvordan man nåede alt det før man fik barn? 

Synes ikke jeg har problemer med at få tiden til at gå, men nyder også meget bare at tulle rundt engang imellem.

Anmeld

24. februar 2012

Mettefpigen

Anonym skriver:

Vi er også lige flyttet  Men vi får tiden til at gå med at besøge familie, venner, hygge hjemme, MG og sådan nogle ting....

Anmeld

24. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

glemte lige at skrive det åbenlyse

rengøring, madlavning etc.

du kan evt. begynde at udforske nyt mad. jeg er startet med at bruge mine kogebøger meget flittigt

Anmeld

24. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Vores dage ser sådan ud.

Mandag Mødregruppe

Tirsdag Hyggedag hjemme

Onsdag Baby rytmik

Torsdag Babysvømning

Fredag Hygge hjemme

Lørdag Skal vi som regl noget 

Søndag Hygger vi hjemme og tager måske i svømmehallen eller andet familie hygge..

Anmeld

24. februar 2012

Edelweiss

Babysvømning er dejligt og en mulighed for at møde andre

Du kan også undersøge om kirkerne i din by har babysalmesang og legestue. Prøv at tjekke deres hjemmesider. Det er endnu 2 muligheder for at møde andre mødre til hyggeligt samvær og selvom det foregår i forbindelse med kirken, er det ikke kun for dybt religiøse. 

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg går til salmesang én gang om ugen og min MG er ikke fast hver uge - det er efter hvornår vi har tid og lyst til at ses..
Min familie bor ikke i køreafstand, så dem kan jeg ikke bare lige tage forbi og hygge med

Anmeld

24. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Jeg går til salmesang én gang om ugen og min MG er ikke fast hver uge - det er efter hvornår vi har tid og lyst til at ses..
Min familie bor ikke i køreafstand, så dem kan jeg ikke bare lige tage forbi og hygge med

aarh det lyder ogsaa traelst - har du ikke en hobby du kan involvere drengen i? Jeg elsker f.eks. at bage, og selvom jeg ikke er paa barsel endnu, daa haaber jeg virkelig paa at faa lidt tid til det...

Og saa ogsaa vores kokkenhave, her til sommer

Anmeld

24. februar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

aarh det lyder ogsaa traelst - har du ikke en hobby du kan involvere drengen i? Jeg elsker f.eks. at bage, og selvom jeg ikke er paa barsel endnu, daa haaber jeg virkelig paa at faa lidt tid til det...

Og saa ogsaa vores kokkenhave, her til sommer

Synes ik helt det er nemt at bage med en dreng på 5 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.