Hamax cykelstol dumper igen og kan knække af cykel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.299 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48436401:barnestol-kan-kn%C3%A6kke-af-cyklen.html?fbs

At de så har lavet den kæmpe brøler at lægge et billed op af en Bobike cykelstol, er en fejl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

B&J

Mor til Frederic skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48436401:barnestol-kan-kn%C3%A6kke-af-cyklen.html?fbs

At de så har lavet den kæmpe brøler at lægge et billed op af en Bobike cykelstol, er en fejl...

den er også fjernet igen.. for ja vi har en bobike og den er super god

Anmeld

24. februar 2012

Troldemommi

Det er simpelthen forfærdeligt at der findes sådan noget lort på markedet, det kan jo være livsfarligt for vores små børn, jeg blev så harm i morges da jeg hørte om det.

Monica- en vred mor

Anmeld

24. februar 2012

B&J skriver:

den er også fjernet igen.. for ja vi har en bobike og den er super god

Jamen kontakted også Tv2 her til morgen og fortalte at det var den forkerte stol de havde lagt ud som billed...

Vi har nemlig også en BoBike og er super glade for den, syntes den sidder 200% bedre fast på cyklen end en hamax. Ved ikke hvor mange børn jeg har set dingle i den hamax stol, fordi den ikke er spændt på cyklen som bobike'n...

Anmeld

24. februar 2012

B&J

Jamen kontakted også Tv2 her til morgen og fortalte at det var den forkerte stol de havde lagt ud som billed...

Vi har nemlig også en BoBike og er super glade for den, syntes den sidder 200% bedre fast på cyklen end en hamax. Ved ikke hvor mange børn jeg har set dingle i den hamax stol, fordi den ikke er spændt på cyklen som bobike'n...

nemlig daniel sidder også bare sååå godt i sin og den passer bare såå godt til ham

Anmeld

24. februar 2012

B&J skriver:

nemlig daniel sidder også bare sååå godt i sin og den passer bare såå godt til ham

og så det at den bare sidder så mega godt fast på cyklen..

Anmeld

24. februar 2012

B&J

og så det at den bare sidder så mega godt fast på cyklen..

det gør den helt sikkert

Anmeld

24. februar 2012

Rsa

Kender ikke selve testen af cykelstolen, hvor stor pres der har været på den i henhold til testen, men kan kun sige, at jeg personligt har godt erfaring med hamax stolen. Brugte den i 6 år til mit første barn og bruger nu også en til min datter. 

Har aldrig oplevet at nogle af mine børn har været ved at falde af, ligeledes påpeger hamax producenten også at de ikke har modtage klager fra nogle. 

Vippe funktionen er jo sådan set en del af stolen, ligesom barnevogne mm. Produceres med affjedring!

Vil sådan set bare sige med dette indslag, at som i alle andre tests, kan man tage resultatet som man vil og "med et gran salt"...

Ticket to heaven har eks. Også fået enormt dårlig omtale i tænk test af udetøj.. Men folk har alligevel forskellige erfaringer og det gælder også hamax stolen.

Anmeld

24. februar 2012

Rsa skriver:

Kender ikke selve testen af cykelstolen, hvor stor pres der har været på den i henhold til testen, men kan kun sige, at jeg personligt har godt erfaring med hamax stolen. Brugte den i 6 år til mit første barn og bruger nu også en til min datter. 

Har aldrig oplevet at nogle af mine børn har været ved at falde af, ligeledes påpeger hamax producenten også at de ikke har modtage klager fra nogle. 

Vippe funktionen er jo sådan set en del af stolen, ligesom barnevogne mm. Produceres med affjedring!

Vil sådan set bare sige med dette indslag, at som i alle andre tests, kan man tage resultatet som man vil og "med et gran salt"...

Ticket to heaven har eks. Også fået enormt dårlig omtale i tænk test af udetøj.. Men folk har alligevel forskellige erfaringer og det gælder også hamax stolen.

De skriver jo heller at den vil knække af - men kan knække.

Og ordet KAN er i mine øjne nok til at jeg ikke ønsker at bruge den.

Ja. tth dumped i test men ikke i vandsøjle tryk - holde barnet varm eller lign. men pga nogle tryk knapper der ville kunne falde af og en lynlås der kunne drille...

Jeg vil hellere have en flyverdragt der kan miste en tryk knap, end at have end en cykel stol der kan knække...

Dertil er din cykel stol jo over 6 år ældre, end den de har testet...

Og det er ikke første gang at hamax dumper... Og hamax har erkendt fejlen og det at folk kan komme og bytte stole der købt i 2011. Viser/erkender jo at de ved der problem med den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.