hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

mortilnoahogmelina

Jeg fandt en tråd den ene dag som var lavede af malene84 tror Jeh det var med indretning af værne værelser hvor der var vildt mange sider nogen som kan hjælpe mig med at finde den . Har prøvede men kan ikk ..
Og er der nogeb som kendt nogen gode steder at købe wallstickers . Vil så gerne have nogen både med tekst men os billeder .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

mortilnoahogmelina

Virkelig ingen som kan hjælpe ???

Anmeld

23. februar 2012

K&S

Pernille08 skriver:

Jeg fandt en tråd den ene dag som var lavede af malene84 tror Jeh det var med indretning af værne værelser hvor der var vildt mange sider nogen som kan hjælpe mig med at finde den . Har prøvede men kan ikk ..
Og er der nogeb som kendt nogen gode steder at købe wallstickers . Vil så gerne have nogen både med tekst men os billeder .

Prøv at søg på "vis mig dig børneværelse" :-) jeg kan ikke lige sætte link ind, men der står noget med "haiiiii tøser...."

Anmeld

23. februar 2012

trunte24

Pernille08 skriver:

Kunne forstille mig det var denne

Link

Mvh Line

Anmeld

23. februar 2012

mortilnoahogmelina

K&S skriver:

TTuTud

Prøv at søg på "vis mig dig børneværelse" :-) jeg kan ikke lige sætte link ind, men der står noget med "haiiiii tøser...."

Tusind tak

Anmeld

23. februar 2012

mortilnoahogmelina

trunte24 skriver:

Kunne forstille mig det var denne

Link

Mvh Line

Tak
Var lige den .

Anmeld

23. februar 2012

L&V

Pernille08 skriver:

trendy stickers er en super side også er de ikke vildt dyre syntes jeg

Anmeld

24. februar 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Tak

trendy stickers er en super side også er de ikke vildt dyre syntes jeg

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.