Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heidi1992 skriver: Jeg har denne meget smarte Autostol, hvor den kan sættes på et "stativ" eller kørevogn (kært barn har mange navne) som er meget praktisk da man ikke skal slæbe rundt på autostolen, men kan nemt og hurtigt sættes på "stativet" og køre. Der er en lille kurv forneden. "stativet" fylder ikke meget når den er slået sammen. Jeg har en kørepose som passer til Autostolen så den lille ikke skal fryse. Autostolen er i meget fin stand. Autostolen + "stativet" 250 kr køreposen 50 kr. Kan godt sendes hvis det ønskes mod betaling af porto.
Jeg har denne meget smarte Autostol, hvor den kan sættes på et "stativ" eller kørevogn (kært barn har mange navne) som er meget praktisk da man ikke skal slæbe rundt på autostolen, men kan nemt og hurtigt sættes på "stativet" og køre. Der er en lille kurv forneden.
"stativet" fylder ikke meget når den er slået sammen.
Jeg har en kørepose som passer til Autostolen så den lille ikke skal fryse.
Autostolen er i meget fin stand.
Autostolen + "stativet" 250 kr
køreposen 50 kr.
Kan godt sendes hvis det ønskes mod betaling af porto.
er den til nyfødte ? og er den nem at sætte i bilen og sådan
LilleLene skriver: er den til nyfødte ? og er den nem at sætte i bilen og sådan
Heidi1992 skriver: Man kan godt bruge den til nyfødte , men jeg ville personligt sætte en baby indsats i den. Efter min vudering fås det ikke nemmere
Man kan godt bruge den til nyfødte , men jeg ville personligt sætte en baby indsats i den. Efter min vudering fås det ikke nemmere
okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128