Hvad skal jeg skrive i invitationen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej søde piger!

Kæresten og jeg er nu helt færdige med at lave dåbs invitationer, og det er jo så selvfølgelig meningen at der skal skrives i dem og så skal de ellers sendes afsted.

Men hvad skal jeg skrive??  Jeg er helt tom for ideer. Det eneste jeg er kommet frem til er: "Kære _______"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

MKuhr

rikkeregnbue skriver:

Hej søde piger!

Kæresten og jeg er nu helt færdige med at lave dåbs invitationer, og det er jo så selvfølgelig meningen at der skal skrives i dem og så skal de ellers sendes afsted.

Men hvad skal jeg skrive??  Jeg er helt tom for ideer. Det eneste jeg er kommet frem til er: "Kære _______"

Kære

Da min mor og far synes, jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde min familie

derfor vil det glæde mig at se dig/jer i ... kirke søndag den 1. januar 2012 kl. 12.00

Heldigvis har jeg været i badekar et par gange, så et par baner i døbefonten klarer jeg nok.

Når jeg har svømmet lidt rundt, har jeg bedt min mor og far om at arrangere en lækker frokost til os alle hjemme ved os selv på ...

Jeg håber i vil fejrer dagen sammen med mig og mine forældre

Kærlig hilsen ...

Anmeld

23. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mrs. skriver:

Kære

Da min mor og far synes, jeg skal døbes, ser jeg mig nødsaget til at indkalde min familie

derfor vil det glæde mig at se dig/jer i ... kirke søndag den 1. januar 2012 kl. 12.00

Heldigvis har jeg været i badekar et par gange, så et par baner i døbefonten klarer jeg nok.

Når jeg har svømmet lidt rundt, har jeg bedt min mor og far om at arrangere en lækker frokost til os alle hjemme ved os selv på ...

Jeg håber i vil fejrer dagen sammen med mig og mine forældre

Kærlig hilsen ...

Tusind tak  Der var i hvert fald lidt inspiration der

Anmeld

23. februar 2012

Nolle

Vi skrev noget i denne stil.

Nu det længe siden jeg har fået opmærksomhed sidst synes jeg lige at jeg ville have en omgang mere den 24 Juli kl 14,00, til min dåb. 

Så alt Info.

Kuns Zibrandt

Anmeld

23. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

schonert skriver:

Vi skrev noget i denne stil.

Nu det længe siden jeg har fået opmærksomhed sidst synes jeg lige at jeg ville have en omgang mere den 24 Juli kl 14,00, til min dåb. 

Så alt Info.

Kuns Zibrandt

Fed ide

Anmeld

23. februar 2012

Stéphanie

rikkeregnbue skriver:

Hej søde piger!

I vores har vi skrevet:

Kære .....

Da mor og far synes jeg efterhånden trænger til at få vasket håret med manér, vil det glæde os alle at se dig/jer i .... kirke kl .......

Da jeg altid bliver sulten efter et bad synes jeg at vi alle skal have lidt godt til ganen så dette bliver serveret .......

Nu hvor i alle kender tid og klokkeslet og ved hvor meget jeg elsker gavepapir kan i bladre om på næste side og se min ønskeliste, men husk nu masser af gavepapir. (vores indbydelser ser ret simple ud så det kan godt snyde med den ekstra side, derfor vi har skrevet sådan)

Knus og en anelse gylp fra Xander

Anmeld

23. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Stéphanie skriver:

I vores har vi skrevet:

Kære .....

Da mor og far synes jeg efterhånden trænger til at få vasket håret med manér, vil det glæde os alle at se dig/jer i .... kirke kl .......

Da jeg altid bliver sulten efter et bad synes jeg at vi alle skal have lidt godt til ganen så dette bliver serveret .......

Nu hvor i alle kender tid og klokkeslet og ved hvor meget jeg elsker gavepapir kan i bladre om på næste side og se min ønskeliste, men husk nu masser af gavepapir. (vores indbydelser ser ret simple ud så det kan godt snyde med den ekstra side, derfor vi har skrevet sådan)

Knus og en anelse gylp fra Xander

Tak

Anmeld

23. februar 2012

Nolle

rikkeregnbue skriver:

Fed ide

Held og lykke med det

Anmeld

23. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

schonert skriver:

Held og lykke med det

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.