Fik B bøde som ikke er retfærdig, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har holdt i dag i en storcenter hvor der er 3 timers gratis parkering. Man skal naturligvis indstille parkeringsskiven, men det fik jeg ikke gjort da min søn var på vej ud på kørselsområdet da vi ankom og jeg i stedet holdt fast i ham og glemte skiven

Nu har jeg så fået en P-bøde hvor de har observeret min bil i tidsrummet 16:31 til 16:46

Jeg ankom præcist kl. 16:30 hvor jeg ikke så P-vagten. Jeg kørte igen præcist kl. 16:58

P skiven stod til kl. 12

Kan jeg klage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Bonderøvens kone

Du kan altid klage - men du vil ikke få medhold, da det er dig der skulle have sat din p-skive.

Anmeld

23. februar 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg har holdt i dag i en storcenter hvor der er 3 timers gratis parkering. Man skal naturligvis indstille parkeringsskiven, men det fik jeg ikke gjort da min søn var på vej ud på kørselsområdet da vi ankom og jeg i stedet holdt fast i ham og glemte skiven

Nu har jeg så fået en P-bøde hvor de har observeret min bil i tidsrummet 16:31 til 16:46

Jeg ankom præcist kl. 16:30 hvor jeg ikke så P-vagten. Jeg kørte igen præcist kl. 16:58

P skiven stod til kl. 12

Kan jeg klage?

Nej det tror jeg ikke - ikke hvis du ikke har stillet p-skiven så er det ligemeget hvor kort tid du har holdt der... 

Anmeld

23. februar 2012

birthee

Anonym skriver:

P skiven stod til kl. 12

Kan jeg klage?

Jeg tror desværre ikke du kan klage - de observerer et kvarter, og hvis man ikke kommer inden for det kvarter er der vidst desværre ikke noget at gøre

Anmeld

23. februar 2012

vitapigen

Pigen fra landet skriver:

Du kan altid klage - men du vil ikke få medhold, da det er dig der skulle have sat din p-skive.

Anmeld

23. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

P skiven stod til kl. 12

Kan jeg klage?

der er jo ik noget at klage over om du så havde holdt der i 2min så havde du fået den alligevel for du havde ikke sat p skiven

Anmeld

23. februar 2012

Muffinmus

desværre, du har jo selv glemt at stille p-skiven:-)de kan jo ikke se om du har holdt der siden kl 12, hele dagen eler 15 min. Så der er vist ikke andet at gøre end at huske det næste gang,barn med eller ej.

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar Jeg opgiver og betaler, så er det også ude af verdenen og så husker jeg at stille skiven næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.