Han vågner så meget om natten, baby 6måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

Min helt egen lille baby vågner stadig hver anden time for at får mælk har prøvet alt på om han kan sove igennem men nej det hjælper ikk .. Han er vågn fra 7-9 om morgenen, får sine lure om dagen 3-4 lure.. Og så i sin omkring 7-9 hvor det skifter mellem dagene .. - MME når han er vågn - kl. 11 grød + MME- 13:30 grøntsagermos + vand, + MME før sin lure, - KL. 17:30 frugtmos+ MME - kl 19-20 vælling 150ml .. Mellem måltiderne får han masser af vand og en gang tee .. Resten af natten vågner han , eller ikke vågner men piver over at han vil ha sin mælk,. Har prøvet at give sutten hvor han så sover videre men efter lidt begynder han igen indtil jeg laver en flaske hvor han drikker og sover videre, .. Nogen råd om hvad jeg ellers kan gør??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Rebecca55

Anonym skriver:

Min helt egen lille baby vågner stadig hver anden time for at får mælk har prøvet alt på om han kan sove igennem men nej det hjælper ikk .. Han er vågn fra 7-9 om morgenen, får sine lure om dagen 3-4 lure.. Og så i sin omkring 7-9 hvor det skifter mellem dagene .. - MME når han er vågn - kl. 11 grød + MME- 13:30 grøntsagermos + vand, + MME før sin lure, - KL. 17:30 frugtmos+ MME - kl 19-20 vælling 150ml .. Mellem måltiderne får han masser af vand og en gang tee .. Resten af natten vågner han , eller ikke vågner men piver over at han vil ha sin mælk,. Har prøvet at give sutten hvor han så sover videre men efter lidt begynder han igen indtil jeg laver en flaske hvor han drikker og sover videre, .. Nogen råd om hvad jeg ellers kan gør??

Tager du ham op af sengen når han får flaske om natten ?

Vi begyndte at tilbyde vores vand , for vi viste at de fik nok at spiste til at kunne sove. Så det var mest hyggen der var grunden til vores vågnede så ofte om natten. De blev vildt sure, over kun at få tilbudt vand og ikke måtte komme op.Så efter nogle dage sov de bare for der var ikke meget sjov i at vågne og bare ligge i sengen og drikke vand. vi teger dem aldrig op om natten. Så alt foregår liggende i sengen, med mindre de er meget ulykkelige. Håber det kan bruges til lidt inspiration, så i kan få lidt mere søvn.

Så nu får de kun 1 flaske mellem24.00-02.00. Den er vi så småt begyndt at trabbe dem ud af...

Anmeld

23. februar 2012

th

Anonym skriver:

sådan havde vi det også meg vores søn, dog ammede jeg ham, men efter at vi prøvede at han fik flaske om natten og ikke kom op, så vågner han kun en gang nu.

dog har vi måtte tage ham op 2 gange fordi han var så ked af det og der ville han ikke have flaske med mit bryst, men han fandt da hurtid ud af at der ikke var så meget mælk i

Anmeld

23. februar 2012

th

Anonym skriver:

hov det skulle stå at sådan var det indtil 7½ md. så vente han pludselig og vågner kun1-2 gange om natten, hvor han får flaske

vi kunne elles være oppe op til 8 gange på en nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.