forårsrengøring - se hvad jeg fandt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

FrkZier

så gik jeg idag igang med den helt store forårsrengøring - dejligt nu solen skinner ind af alle vinduerne.. tror det var tiltrængt for se hvad jeg fandt i min skuffe HAHAHAHA

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

B&J

nåååå hvor nuttet Han/hun vil ikke være med til at gøre rent.. heller putte i skuffen

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

B&J skriver:

nåååå hvor nuttet Han/hun vil ikke være med til at gøre rent.. heller putte i skuffen

hehe ja hun er en lille puttegris .. jeg havde åbnet alle vinduerne for ligesom at få luftet godt igennem, og så efter lidt tid undrede jeg mig over hvor hun var hende, fordi hun render altid i røven af mig og blev lidt nervøs for hun var hoppet ud af vinduet - men så sad hun jo bare inde i mors undertøj og hyggede haha

Anmeld

23. februar 2012

B&J

FrkZier skriver:

hehe ja hun er en lille puttegris .. jeg havde åbnet alle vinduerne for ligesom at få luftet godt igennem, og så efter lidt tid undrede jeg mig over hvor hun var hende, fordi hun render altid i røven af mig og blev lidt nervøs for hun var hoppet ud af vinduet - men så sad hun jo bare inde i mors undertøj og hyggede haha

hihihihihihi de fjollet katte sådan er det også her hjemme så skuffer og skabe er lukket men så putter vi da bare i lille mandens seng eller puslebord eller ved hendes mors røv

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

så gik jeg idag igang med den helt store forårsrengøring - dejligt nu solen skinner ind af alle vinduerne.. tror det var tiltrængt for se hvad jeg fandt i min skuffe HAHAHAHA

Ej hvor sødt

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

B&J skriver:

hihihihihihi de fjollet katte sådan er det også her hjemme så skuffer og skabe er lukket men så putter vi da bare i lille mandens seng eller puslebord eller ved hendes mors røv

hehe hun skal altid være ved mig, ligenu sidder hun også på mit skød, med hovedt hvilende på skrivebordet foran com de er nu så søde de små missekattere

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

AalborgPigen skriver:

Ej hvor sødt

hihi ja synes jeg også, følte lige jeg måtte dele det med jer

Anmeld

23. februar 2012

B&J

FrkZier skriver:

hehe hun skal altid være ved mig, ligenu sidder hun også på mit skød, med hovedt hvilende på skrivebordet foran com de er nu så søde de små missekattere

hihihhihihi kælepotte er hun vist.. ja de er dejlige kunne ikke undvære en kat...

Anmeld

23. februar 2012

Muffin_girl

FrkZier skriver:

hihi ja synes jeg også, følte lige jeg måtte dele det med jer

Ja da  

Anmeld

23. februar 2012

FrkZier

B&J skriver:

hihihhihihi kælepotte er hun vist.. ja de er dejlige kunne ikke undvære en kat...

hehe ja hun er nok en af de mest putteglade katte i verden og lidt papegøje kat, hun kan godt lide at sidde på min skulder, ret mærkeligt og svært for mig da hun jo ikke er en killing mere - dog er hun en meget lille kat haha ville aaaldrig kunne undvære hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.